Naši vohunski fotografi so že ujeli prototipno različico, ki jo testirajo okolici dirkališča Nürburgring. Zaenkrat še nosi začasno ime aero B, prvič pa so prototip okvirno pokazali že leta 2018 s konceptom I.D space vizzion. Pričakuje se, da bo aero B tako velik kot aktualni passat, v notranjosti pa bo ponudil toliko prostora kot veliki in na žalost propadli phaeton. Aero B bo na voljo tako kot limuzina in karavan, seveda pa bo izdelan na električni platformi MEB, ki podlaga električne ID.3, ID.4 in ID.5.
V osnovi bo na voljo pogon na zadnji kolesi, seveda pa bo hitrejša različica GTX premogla štirikolesni pogon in boljše zmogljivosti. Napoveduje se, da se bo aero B GTX do 100 km/h pognal v 5,6 sekunde, medtem ko bo različica s pogonom na zadnji kolesi dosegla enako hitrost po 8,5 sekunde. Največji baterijski sklop bo pogoltnil neto 84 kWh elektrike, torej 7 kWh več kot pri največji bateriji za ID.4, kar je mogoče zaradi daljšega medosja, saj bo tudi baterija malenkost večja. Ni pa to edini razlog za večji doseg, saj bo aero B premogel bolj učinkovite baterijske celice in boljši količnik zračnega upora kot ID.4 in ID.5. Po napovedih bo omogočeno tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 200 kW, s čimer se bo baterija v 10 minutah napolnila za novih '230 kilometrov' vožnje.
Volkswagen aero B bodo izdelovali v tovarni v nemškem mestu Emden, kjer trenutno izdelujejo modela passat in arteon, trenutno pa tovarno nadgrajujejo, da bodo lahko že leta 2023 letno proizvedli do 300.000 avtomobilov, saj bodo od prihodnjega leta v isti tovarni proizvajali tudi ID.4 in ID.5. Električni passat bodo začeli proizvajati leta 2023.