Ford E-transit custom se bo za prodajne številke boril proti citroënu E-jumpy, oplu vivaro-E in podobnim, vendar bo kljub temu bolj zanimiv, saj bo po napovedih ponujal več revoženih kilometrov s polno baterijo, po napovedih do 390. Oblikovno ni drastičnih sprememb in gre dejansko za evolucijo oblike aktualnega modela transit custom, malenkost večja je maska, LED luči spredaj pa so ožje. E-transit custom v višino meri manj kot dva metra, zaradi česar bo tudi bolj aerodinamičen in posledično porabil manj kWh elektrike na 100 prevoženih kilometrov, kljub temu, da bo mogoče v notranjost naložiti več kot eno tono tovora.
Pogonski sklop bo enak kot pri nedavno predstavljenemu modelu E-transit, vendar še ni jasno, če bo proizvedel enakih 197 kW (268 KM) moči in 430 Nm navora. Baterija pri večjem bratu E-transit pogoltne 67 kWh elektrike in se lahko polni preko izmenične napetosti z močjo do 11,3 kW, preko enosmernega toka pa z močjo do 115 kW, zaradi česar se lahko baterija napolni za novih 65 odstotkov v 34 minutah. Če bo enako veljalo za E-transit custom bomo izvedeli septembra, ko bodo razkrili vse podrobnosti novinca, ki se bo polnil preko vratc v sprednjem odbijaču. Ker gre za delovni stroj bo E-transit custom lahko ves čas povezan z logističnim centrom, kjer bodo imeli prikaz vseh pomembnih podatkov, da bi v primeru česarkoli lahko za popravilo ali menjavo pnevmatik porabili čim manj časa.