Južnokorejci so svojemu ioniqu 5 namenili cel kup posodobitev, med katerimi najbolj izstopa večja baterija, ki ne pogoltne več 'samo' 73 kWh elektrike, temveč 77,4 kWh. Pri vstopnem modelu, kjer elektromotor premore 125 kW (170 KM) moči in baterijski sklop pogoltne 58 kWh elektrike ne bo sprememb, bo pa najcenejša izdaja z večjo baterijo, kjer elektromotor proizvede 168 kW (228 KM) moči, prevozila do 500 kilometrov, torej slabih 30 kilometrov več kot prej. Najzmogljivejši stroj z veliko baterijo, kjer dva elektromotorja proizvedeta skupno 239 kW (325 KM) moči, bo lahko prevozil do 480 kilometrov, vendar ne s hitrim pospeševanjem do 100 km/h, ki se zgodi v 5,1 sekunde.
Ioniq 5 seveda še naprej omogoča hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo do 350 kW, kjer se lahko baterija do 80 odstotkov napolni v 18 minutah, nova baterija pa je dobila tudi nov sistem za uravnavanje delovanja baterije, v sklopu katerega lahko ioniq 5 sam bolj optimalno uravnava temperaturo baterije med polnjenjem. Sistem se samodejno vključi, ko avtomobil zazna, da je v bližini polnilnice, kjer pomagajo navigacijski podatki, sistem pa potem omogoča hitrejše polnjenje tako v vročem kot hladnem vremenu.
Na seznamu dodatne opreme bodo poslej še digitalno vzvratno ogledalo, ki prikazuje sliko kamere na zadku avtomobila. Verjetno so poslušali kupce, ki pogrešajo zadnji brisalec, zaradi česar je pogled nazaj dostikrat otežen, vendar ne preko novega digitalnega vzvratnega ogledala. Ob doplačilu bosta na voljo še digitalni zunanji vzvratni ogledali, ki sliko kamer prikazujeta na zaslonu znotraj vozila, ponujata pa širši vidni kot kot klasična vzvratna ogledala in boljšo vidljivost tudi v slabem vremenu. Novi so še pametni frekvenčni blažilniki, ki bodo krivi za bolj udobno vožnjo in manj nagibanja med ovinki. Zaradi številnih novosti se bo cena vstopnega modela malenkost povišala, kakšna bo v Sloveniji še ni znano.