Nova generacija modela range rover je izdelana na prilagodljivi platformi MLA-flex, zaradi katere lahko za pogon skrbi tako klasična kot sodobna motorizacija. Pri Land Roverju so namreč že napovedali, da bo range rover leta 2024 pripeljal tudi kot popolnoma električni vozilo, vmesna stopnja pa je seveda priključni hibrid, za katerega naročila že sprejemajo. Na voljo bosta dva priključnohibridna modela – P440e in P510e. Oba združujeta 3,0-litrski prisilno polnjen bencinski šestvaljnik, elektromotor z močjo 105 kW (143 KM) in litij-ionsko baterijo, ki pogoltne 38,2 kWh elektrike, za vožnjo pa je na voljo 31,8 kWh elektrike. Šibkejši priključni hibrid bo premogel 328 kW (440 KM) moči in 620 Nm navora, zmogljivejši pa 380 kW (510 KM) moči in 700 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 5,7 sekunde.
Maksimalna hitrost med električno vožnjo je omejena na 140 km/h, s polno baterijo pa bo range rover lahko prevozil 100 kilometrov. Poleg tega je na voljo hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 50 kW, zato bo baterija lahko polna v slabi uri, sicer ima vgrajen polnilnik moč 7,2 kW, zato bo na javnih polnilnicah baterija polna v petih urah. Škoda, glede na ceno vozila bi lahko vgradili polnilnik z močjo vsaj 11 kW.
Poleg priključnohibridnih pogonskih sklopov bodo trije pogoni še blagohibridni. Prvi bo uporabljal 3,0-litrski prisilno polnjen bencinski šestvaljnik z močjo 298 kW (399 KM), ki bo novi range rover do 100 km/h pognal v 5,8 sekunde, druga dva pa bosta 3,0-litrska dizelska šestvaljnika (D300 in D350) z močjo 224 kW (300 KM) in 261 kW (350 KM). Najzmogljivejši 4,4-litrski turbobencinski motor V8 bo proizvedel 396 kW (530 KM) moči in 750 Nm navora, zato bo novi range rover do 100 km/h pognal v 4,6 sekunde, dosegel pa bo elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. Vsi pogonski sklopi moč na vsa kolesa prenašajo preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, štirikolesni pogon s programi vožnje terrain response 2 pa se zna prilagoditi vsaki podlagi. Še več, za večjo učinkovitost med vožnjo po utrjeni podlagi lahko motorji poganjajo samo zadnjo premo, med 34 in 160 km/h.
Oblikovno je 5. range rover zelo podoben 4., saj so se oblikovalci odločili za moderno evolucijo oblike. Na obrazu je nova maska z drugačnim vzorcem, LED luči so ostre in ožje, večino senzorjev za asistenčne sisteme pa so vgradili v spodnji del odbijača, zaradi česar je oblika zelo čista, poleg tega pa je posledično zmanjšan tudi količnik upora in povečana aerodinamična učinkovitost. Novi range rover predstavlja moderen prestiž, največje spremembe pri obliki pa so vidne na zadku, kjer so popolnoma spremenili obliko luči, ki so po novem vkomponirane v en temnejši panel. Nekaj komponent je podobnih kot prej, tako dvokrilna prtljažna vrata, platišča pa bodo v šitirno merila od 20 do 23 palcev.
Peti range rover je prvi, ki bo lahko prevažal sedem oseb. To bo zmogla različica z 200 milimetrov daljšim medosjem, ki bo prejela še tretjo vrsto sedežev, različica s kratkim medosjem bo premogla 5 sedežev. Zaradi za 50 odstotkov povečane torzijske togosti, za kar je kriva nova platforma, ki se znatno zanaša na aluminij, so lahko inženirji povečali tudi odprtine za vrata, da bo vstopanje in izstopanje še lažje. Na voljo bo paket executive class seating, ki bo v drugo vrsto dodal dva fotelja, v primerjavi s preteklo generacijo pa bo 44 milimetrov več prostora. Če bodo kupci hoteli samo 4 sedeže v različici s podaljšanim medosjem, bosta zadnja potnika imela za noge na voljo kar 1 meter prostora. Poleg tega se bosta zadnja potnika lahko kratkočasila ob gledanju zabavnih vsebin na 11,4-palčnem zaslonu, ki je na zadnji strani sprednjih sedežev, med potnikoma pa je še 8-palčni zaslon za upravljanje s številnimi sistemi, tudi z ogrevanjem nastavljanjem naklona sedežev. Za polnjenje naprav je na voljo 15-vatno brezžično polnjenje, 60-vatno žično polnjenje s kablom USB tipa C in še klasična vtičnica.
Zaslon za multimedijo v diagonalo meri 13,1 palcev, kar 90 odstotkov funkcij pa je na voljo po samo dveh klikih. Na voljo bodo posodobitve preko spleta, android auto, tudi carplay, pred voznikom digitalni merilniki, jasno, povsod po kabini pa je mnogo pametnih odlagalnih mest. Prtljažnik po drugi strani sprejme 725 litrov prtljage, v primeru sedmih sedežev 312 oziroma 713, če so nasloni zadnjih sedežev prevrnjeni. Če so prevrnjeni vsi nasloni je prostora za kar 1.841 oziroma 2.601 litrov.
Nova platforma je kriva za številne tehnološke posodobitve, sistem za vožnjo po terenu terrain response 2 pa ima nov program 'wade', ki vozilu poveča oddaljenost od tal in omogoča vožnjo po vodi globoki do 90 centimetrov. Poleg tega premore novi range rover sistem za zmanjšanje nagiba med ovinki, kar pride prav predvsem pri hitrejši vožnji, sistem za zmanjševanje hrupa iz okolja pa je petkrat bolj učinkovit, zato je vožnja še bolj udobna. Novi range rover premore štirikolesno krmiljenje in pri manjših hitrostih se zadnji kolesi obrneta do 7 stopinj v obratni smeri sprednjih koles, zaradi česar ima več kot 5 metre dolg avto obračalni krog 10,95 metra.
Ob splovitvi bodo na voljo range roverji z opremami SE, HSE, autobiography in first edition, slednja bo na voljo samo prvo leto proizvodnje. Vstopni model D300 SE bo v Veliki Britaniji stal najmanj 112.000 EUR, D300 HSE najmanj 119 tisočakov in D300 autobiography najmanj 135.000 evrov. Različici s podaljšanim medosjem s petimi sedeži bosta na voljo samo pri opremah autobiography in first edition (142.000 EUR), različica s sedmimi sedeži pa bo stala najmanj 122 evrskih tisočakov. Vstopni priklučni hibrid P440e bo stal najmanj 150 tisočakov, vendar bo na voljo samo s podaljšanim medosjem, zmogljivejši P510e pa bo na voljo samo v krajši konfiguraciji za najmanj 151 evrov. Prvi primerki bodo na cestah že spomladi.