Bavarci so osvežili svojo serijo 8 in ji namenili oblikovne spremembe in tehnološke posodobitve, da se bo laže spopadel s tekmeci. V notranjosti lahko pričakujete še znatno bolj športne sedeže.
Res je, da so pri BMWju posodobili celotno serijo 8, tako da je posodobitev deležen tudi najzmogljivejši M8 competition, ki se ponaša z manjšimi oblikovnimi spremembami kot sta malenkost drugačna odbijača in spremenjeni usmerjevalniki zraka, na voljo je tudi 8 novih barv zunanjosti ter nova 20-palčna platišča. Prvič bo kupcem osmice na voljo tudi paket M lights shadow line, na podlagi katerega bodo lahko kupci malenkostno spremenili tudi luči. Znotraj bosta nova školjkasta sedeža M carbon, podobna tistim v M3 in M4, poleg tega bo v notranjosti kombinacija usnja merino in alcantare, takisto dodatki v oranžni barvi. Seveda so posodobili še multimedijski sistem, ki bo odslej gnezdil v drobovju 12,3-palčnega zaslona na dotik, ostajajo tudi digitalni merilniki.
Seznam dodatne opreme je dolg, na njem pa se najdejo paketi, ki dodajo karbonsko-keramične zavorne diske, v zlato barvo odete zavorne čeljusti, takisto pokrov motorja iz karbonskih vlaken in tako naprej. BMW M8 competition je na voljo v treh modelnih različicah, kot kabriolet, kot kupe in kot štirivratni gran coupe, za pogon pa še vedno skrbi 4,4-litrski turbobencinski motro V8, ki proizvede 460 kW (625 KM) moči in 750 Nm navora, moč pa se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Tudi zato se lahko gran coupe in coupe do 100 km/h poženeta v 3,2 sekunde, kabriolet potrebuje 0,1 sekunde več. Prvi primerki bodo pri lastnikih že v marcu.