Novi audi A4 bo izdelan na posodobljeni platformi MLB, ki podlaga tudi bentley bentayga in porsche cayenne, zaradi česar bo še naprej na voljo mnogo posodobljenih bencinskih in dizelskih motorjev, vsi z določeno mero elektrifikacije. Seveda bo na voljo štirikolesni pogon quattro, ob doplačilu, takoj pa bo na voljo tudi priključni hibrid. Še več, na voljo bo tudi popolnoma električna različica s štirikolesnim pogonom in povečano močjo, tudi brutalni in hibridni RS 4. Slednji bo za pogon še vedno uporabljal 2,9-litrski turbobencinski motor V6, zaradi pomoči elektrike pa bo moči precej več kot 'samo' 450 'konjev'.
Električni audi A4 E-tron se bo po robu postavil tesli model 3 in BMWju i4, izdelan pa bo na platformi PPE (premium platform electric), ki so jo Audijevi inženirji razivli skupaj s Porschejevimi. Oblikovno bo električni A4 precej podoben klasični različici, le da bo imel zaprto masko in drugače oblikovane nekatere elemente, ki bodo izboljšali aerodinamičnost in učinkovitost. Čeprav niso odgovorni še ničesar potrdili, obstaja možnost, da bodo izdelali tudi petvratno limuzino, podobno kot je zdaj A5 sportback. A4 E-tron bo po drugi strani imel v osnovi pogon na zadnji kolesi in en elektromotor, štirikolesno gnana različica quattro pa bo premogla dva elektromotorja in bo na voljo leta 2024. Najzmogljivejši bo A4 E-tron RS performance, ki ga razvijajo pri Audijevi športni diviziji in se bo ponašal s slabimi 500 'konji' ter okoli 800 Nm navora.
Pri velikosti nove generacije ne pričakujemo bistvenih sprememb, tako da bo avtomobil približno tako velik kot aktualni, ki v dolžino meri 4.772, v širino 1.847 in v višino 1.435 milimetrov. Med največjimi spremembami pri platformi MLB je modificiran zadnji del, kjer bo lahko gnezdila litij-ionska baterija, ki bo imela na voljo neto vsaj 14,4 kWh elektrike. Mogoče bo celo večja, saj mercedes-benz v priključnohibridnem razredu C ponuja baterijo, ki pogoltne kar 25,4 kWh elektrike, s čimer je na testu WLTP prevozil 100 kilometrov samo na elektriko. Poleg tega bodo vsi motorji blagohibridni z 48-voltno napetostjo, s čimer bo mogoče vgraditi dodatne – električno bolj požrešne sisteme, kot je štirikolesno krmiljenje in drugi nivo samodejne vožnje. Poleg tega lahko pričakujemo zelo razširjen nabor zabavnih in uporabnih tehnologij, med katerimi bo zelo povšeči funkcija plačevanja goriva, parkirišča, cestnin, celo hitre prehrane kar iz avtomobile preko aplikacije MyAudi.
Poleg tega bo imela nova generacija posodobljeno aluminijasto večvodilno premo spredaj in zadaj, s prilagodljivimi blažilniki na bolje založenih primerkih. Govorice so sicer namigovale, da bo na voljo celo zračno vzmetenje, vendar bo to mogoče rezervirano samo za električni A4 E-tron. Glavni pogonski sklop nove generacije audija A8 bo motor EA888, ki so ga predstavili leta 2008, trenutno pa ga inženirji izpopolnjujejo, da bo izpolnjeval stroge standarde normativa Euro 7. Posledično so morali na novo razviti vbrizg goriva, takisto sistem za filtriranje izpustov. Posodobljeni motorji bodo spojeni samo s sedemstopenjskim dvosklopčnim robotiziranim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami, s čimer bo nova generacija tudi bolj ekonomična.