Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razširitev ponudbe

ARI 901

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Medtem, ko nam pri nekaterih uveljavljenih avtomobilskih proizvajalcih ponujajo nove električne avtomobile po že prav nesramno visokih prodajnih cenah pa obstajajo tudi razumni evropski poslovneži, ki jim je jasno, da za električne avtomobile s tako visokimi prodajnimi cenami kupci ne bodo stali v vrstah.
Razširitev ponudbe
Foto: API
4. 5. 2021 ob 6:00
Komentarjev: 0

Eden takšnih razumnih poslovnežev je tudi Nemec Thomas Kuwatsch iz Leipziga, ki je pred časom ustanovil podjetje ARI Motors, kjer kupcem ponujajo samo cenovno sprejemljive 4-kolesne izdelke kitajskega porekla, ker Kuwatsch še vedno verjame v to, da morajo sodobni, resnično ekološko usmerjeni električni avtomobili izpolnjevati predvsem štiri zahteve (okretnost, kompaktne dimenzije, zadostna pogonska moč in sprejemljiva prodajna cena).

Sedaj smo dobili novi lahko gospodarski izdelek nemške znamke ARI (japonska beseda za mravljo), ki nosi modelno oznako 901. Gre za trenutno največji serijski model v ponudbi, ki je namenjen predvsem mestnim komunalnim službam ter obrtnikom in dostavnim službam, ki iščejo takšna električna vozila s približno 900 kilogrami uporabne nosilnosti. ARI 901 je v osnovi na voljo kot klasični furgon (dolžina: 443 cm, širina: 163 cm, višina: 194 cm, medosna razdalja: 280 cm, oddaljenost karoserije od vozne podlage: 23 cm) s sprejemljivo odmerjenim tovornim prostorom (dolžina: 230 cm, širina: 144 cm, višina: 130 cm, volumen: 4,3 m3, masa avtomobila z vgrajenimi akumulatorji: 1625 kg), ki lahko sprejme največ 885 kilogramov tovora. Obstajajo pa tudi tri razpoložljive tovorne nadgradnje v primerih, ko se kupci odločijo za še nekoliko bolj uporabne različice tega modela. Tako se ARI 901 lahko spremeni v vozilo z odprtim kesonom (možne dolžine kesona: 286 cm, 306 cm ali 326 cm), ki je po želji lahko tudi prekucnik, obstaja pa tudi keson boks različica s tovorno nadgradnjo, ki ponuja uporabniku 7,6 m3 prostora za prevoz tovora.

Za samodejno premikanje modela 901 so Nemci uporabili en električni motor, ki ob povezavi s samodejnim menjalnikom premika samo zadnji kolesni par. Vgrajeni motor lahko mobilizira največ 60 kW (82 KM) pogonske moči, posledično nizka je tudi končna hitrost, ki znaša največ 100 km/h. Ob mestnih vožnjah bo ARI 458 na vsakih sto prevoženih kilometrov porabil približno 18 kWh električne energije, ki jo zagotavlja vgrajeni sklop litij-ionskih akumulatorjev (kapaciteta: 40 kWh). Ob bolj tekoči vožnji izven mestnih sredin se poraba električne energije zniža za približno 4 kWh (kombinirana poraba: 16 kWh/100 km). Veliko bolj točne kot pri ostalih proizvajalcih podobnih vozil so tudi informacije o akcijskem dosegu s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev. Medtem, ko nam uveljavljeni proizvajalci servirajo samo pravljice o neverjetnem dosegu njihovih električnih modelov brez prave orientacije za kupce, so v podjetju ARI Motors GmbH veliko bolj dosledni, ker so napisali, da znaša največji akcijski radij modela 901 približno 260 kilometrov, vendar samo v primeru, če se boste cel čas vožnje premikali samo s 40 km/h. Obstaja pa tudi možnost vgradnje strešnega paketa solarnih celic, ki bodo vozilu lahko zagotovile od 20 do 40 kilometrov dodatnega akcijskega dosega.

Omenili so tudi čas polnjenja akumulatorjev na domači vtičnici (220V, 16 amperske varovalke), ki znaša od 6 do 8 ur, ker lastnik ob polnjenju takšne tovorne 'mravlje' ne potrebuje domače polnilne postaje. Za odštetih 29.995 evrov (osnovna nemška prodajna cena, ki bo za nemškega kupca zaradi državne subvencije lahko nižja v razponu od 3.000 do 9.000 evrov …) bo kupec prejel osnovno opremljeno vozilo s samo enim parom sedežev, vgrajenim predvajalnikom glasbe ter klimatsko napravo. Za dodatnih 790 evrov bo deležen tudi vgradnje 'infotainment' sistema z zaslonom na dotik ter vzvratno kamero. V vsakem slučaju pa na armaturni plošči ostajajo analogni števci, vključno s tistim, ki kaže napolnjenost akumulatorjev. Nekoliko dražja od furgona je keson boks različica. Zanjo zahtevajo 32.995 evrov, še dražji je prekucnik (35.495 evrov). Interesentom ob nakupu tega vozila ne bo potrebno hoditi v Nemčijo, ker si ga po novem lahko ogledate tudi pri naših severnih sosedih.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 9 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 9 meseci  |