Pogonski sklop je enak kot pri ostalih elektrikarjih skupine, torej elektromotor proizvede 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora, tako da se lahko do 100 km/h požene v 11,2 sekunde, če ni do strehe napolnjen s tovorom, doseže pa elektronsko omejeno hitrost 130 km/h. Baterija pogoltne 50 kWh elektrike in s polno je mogoče prevoziti do 275 kilometrov, z različnimi programi pa je mogoče določiti celo moč motorja. Način eco moč jo omeji na 58 kW (80 KM), s čimer lahko podaljšate doseg avtomobila, način normal pa je namenjen vsakodnevni vožnji, moč motorja v tem načinu znaša 80 kW (108 KM). E-partner podpira hitro polnjenje, zato je lahko baterija v 30 minutah napolnjena do 80 odstotkov, če ima polnilnica moč 100 kW, sicer pa se na polnilnicah z močjo 11 kW baterija napolni v petih urah.
Baterija je tudi tukaj v dnu avtomobila, zato je mogoče v tovornem delu prevažati do 3,8 m3 tovora, pri različici s krajšim medosjem, oziroma do 4,4 m3. Tovor je lahko težek do 800 kilogramov, 750 kilogramov pa lahko e-partner vleče za sabo. Poleg tega je mogoče prevažati stvari, ki so dolge do 3,4 metra. E-partner bo tudi pokazal, če bo v tovornem prostoru preveč tovora, kar se bo izpisalo med merilniki. Slednji so lahko povsem digitalni, če boste zanje doplačali, sicer pa je na voljo 8-palčni zaslon multimedijskega sistema z novimi grafikami za prikaz delovanja pogonskega sklopa. Peugeot e-partner pripelje novembra za zaenkrat še neznano ceno.