Bavarci so pokazali novo zverino – BMW M5 CS. Podobno kot M3 CS ima še več moči, bolj ostro oblikovanje in začasno dodatno titulo najzmogljivejšega Bavarca v zgodovini znamke.
Za pogon je zadolžen enak motor kot doslej, torej 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki proizvede 467 kW (635 KM) moči in 750 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h izstreli v okroglih treh sekundah in vztraja do elektronsko omejene hitrosti 305 km/h. Motorju niso samo preprogramirali računalnika, pač pa so izboljšali še hladilni in oljni sistem, da lahko nove obremenitve prenese brez težav. Moč se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa kolesa, čeprav je mogoče vso moč osemvaljnika spraviti samo na zadnji kolesi, kar omogoča kontrolirano odnašanje zadka in posledično še večji nasmeh na obrazu. Zavoljo boljše vodljivosti so novinca za 7 milimetrov približali tlom in dodali nove blažilnike iz modela M8 gran coupé, takisto pa se lahko BMW M5 CS pohvali s karbonsko-keramičnimi zavorami in aktivnim izpušnim sistemom že v ceni osnovnega modela.
Oblikovno je nekaj sprememb, saj so na voljo nova 20-palčna platišča, bolj agresivni športni dodatki ter sveža oblika štirih izpušnih cevi na zadku, takisto so osvetljeni napisi M5 CS na pragovih. Dodali so še nekaj dodatkov v zlati barvi, tudi nova LED žarometa spredaj z rumenimi dnevnimi lučmi. Zavoljo manjše skupne teže so pokrov motorja, sprednji usmerjevalnik zraka, zadnji spojler in pokrovi zunanjih vzvratnih ogledal iz plastike ojačane s karbonom, kar zmanjša težo avtomobila za 70 kilogramov, keramično-karbonske zavore pa zmanjšajo težo za dodatnih 23 kilogramov. Še več, BMW M5 CS lahko prevaža štiri ljudi.
V notranjosti je spredaj par lahkih športnih sedežev iz karbonskih vlaken, v alcantaro oblečen volan, obvolanski prestavni ročici iz karbonskih vlaken in novi varnostni pasovi z rdečimi in modrimi šivi. Posodobljen je tudi multimedijski sistem, ki ima zdaj že v osnovi 12,3-palčni zaslon na dotik, na drugem enako velikem so digitalni merilniki. Prvi primerki bodo na cestah že spomladi, vstopni model pa bo pri nas stal vsaj 180 tisočakov.