Za pogon posebneža skrbi 4,0-litrski bencinski šestvaljnik, ki proizvede kar 294 kW (400 KM) in 400 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h izstreli v štirih sekundah in doseže elektronsko omejeno hitrost 292 km/h. Motor je v osnovi spojen z ročnim menjalnikom s šestimi stopnjami, ob doplačilu pa bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Poleg tega ima takšen boxster še aktivno vzmetenje, ki lahko avtomobil do 10 milimetrov spusti bliže tlom, takisto so v paketu še prilagodljivi blažilniki in mehanska delan zapora diferenciala. Ne manjka niti sistem vektorske razporeditve navora.
Med kozmetičnimi posebnostmi so pokrov rezervoarja za gorivo iz aluminija in svetleča zaključka izpušnih cevi, takisto pa je lahko takšen boxster odet v srebrno, črno ali belo barvo. Podobno kot prvi boxster ima tudi posebna izdaja rdečo platneno streho, na kateri so izvezeni napisi boxster 25. Poleg tega so dovodi zraka in 20-palčna platišča v bakreni barvi, kar je vnovič poklon originalnemu modelu, takisto rdeče usnje v notranjosti.
Posebni boxster 25 years bo omejen na samo 1.250 primerkov, prvi pa bodo na voljo že spomladi za najmanj 83.000 EUR. Boxster je za Porsche sicer zelo pomemben model, saj je v začetku devetdesetih let minulega stoletja, ko so Nemci imeli finančne težave, v salone zvabil številne precej mlajše kupce. Še več, ko so leta 1993 pokazali konceptni model, je bil odziv javnosti tako pozitiven, da je takratni predsednik uprave inženirjem ukazal, da more proizvodni model izgledati točno tako kot koncept.