Prototip BMWja X8 je na fotografijah odet v močno kamuflažo, tako da oblikovne linije niso najbolj vidne, vsekakor pa je jasno, da ne gre samo za posodobljeni X7. Sprednji del namreč deluje bolj ravno kot pri X7, pokrov motorja pa je malenkost drugače oblikovan. Spremenjeni so še dovodi zraka na spodnjem delu obraza, luči so postavljene malenkost nižje, k sreči pa so ohranili enako obliko maske. Ker se bo boril proti Q8 bi lahko imel nizko streho, vendar bo po govoricah sodeč imel samo podaljšano streho, tako da bo v notranjosti več prostora in ne bo občutka utesnjenosti na zadnji klopi. Verjetno bo X8 imel 3 vrste sedežev, na voljo pa bo gotovo lahko tudi v štiri- ali petsedežni konfiguraciji.
Notranjost bo verjetno najbolj prefinjeno izdelana doslej, vendar naši vohunski fotografi slednje niso mogli ujeti v objektiv, je pa avtomobil bil obut v 22-palčna platišča. Na zadku sicer še ni proizvodnih luči niti pravih izpušnih cevi, bo pa velikan gotovo uporabljal hibridni pogonski sklop, saj slednjega v prototipu tdui testirajo. Mogoče gre za enak pogonski sklop kot ga premore BMW 745e, kjer 3,0-litrskemu turbobencinskemu šestvaljniku pomaga elektromotor, ki dobiva elektriko iz baterije, ki vase sprejme 12 kWh elektrike, skupne sistemske moči pa je za 290 kW (394 KM). Takšen X8 bi lahko na elektriko prevozil do 25 kilometrov, čeprav bosta moč in domet zaradi velikosti verjetno še večja. X8 M bo imel okoli 551 kW (750 KM) moči in bo mogoče najzmogljivejši BMW M v zgodovini podjetja, novi X8 pa se bo na cestah pojavil leta 2022.