Pri Seatu dobro izkoriščajo elektrifikacijo skupine Volkswagen, saj bodo kmalu imeli v ponudbi tudi model tarraco s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki bo enak tistemu v modelu leon e-hybrid.
Že spomladi bodo na cestah pristali seati tarraco e-hybrid, ki bodo lahko na elektriko prevozili do 49 kilometrov, kar so ugotovili na testiranjih WLTP. Tarraco bo seveda imel nak pogonski sklop kot ostali novi priključni hibridi skupine Volkswagen, torej bo elektromotor proizvedel 85 kW (115 KM) moči, 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik TSI bo proizvedel 110 kW (150 KM) moči, skupne sistemske moči pa bo za 180 kW (245 KM). Elektromotor bo elektriko pridobival iz baterijskega sklopa, ki pogoltne 13 kWh elektrike, posledično pa se bo lahko tarraco zapeljal do 730 kilometrov daleč.
Tarraco e-hybrid se vedno zažene v električnem načinu, če je seveda baterija dovolj polna, samo na elektriko pa se lahko požene do hitrosti 140 km/h, nakar se avtomobil samodejno preklopi v hibridni način. Poleg različnih hibridnih načinov vožnje sat poleg nove prestavne ročice, ki je tudi osvetljena, še dva gumba: e-mode in s-boost. Prvi skrbi za električno vožnjo, drugi pa za povečano zmogljivost pogonskega sklopa, za več dinamičnih občutkov. Baterija se bo sicer lahko polnila z močjo 3,6 kW in bo polna v treh urah in pol, ali v slabih petih preko navadnega domačega vtiča z močjo 2,3 kW. Seat tarraco s priključnohibridnim pogonskim sklopom bo stal okoli 38 tisoč evrov, pognal pa se bo lahko do hitrosti 205 km/h.