Toyota bo mirai na ceste v Evropi spustila marca prihodnje leto, že ta mesec pa bo avtomobil na voljo kupcem ZDA. V drobovju novinca se skriva platforma GA-L, ki si jo mirai deli s Toyotinimi prefinjenimi modeli Crown, ki jih sicer prodajajo samo na Japonskem. Posledično se je pogon prestavil na zadnji kolesi, takisto pa se je povečala velikost avtomobila, saj zdaj v dolžino meri 4.975 milimetrov, medosje pa se je povečalo za 14 centimetrov na 2.920 milimetrov. Oblikovno je novi mirai bolj agresiven in športen, postavljen bliže tlom, z dolgim pokrovom motorja in nizko streho pa je precej izboljšana tudi aerodinamika. Seveda je v notranjosti več prefinjenih materialov, tudi usnje in na dotik mehka armaturna plošča, takisto 12,3-palčni zaslon multimedijskega sistema in digitalni merilniki na zaslonu, ki v diagonalo meri 8 palcev. In še dodaten sedež so spravili v kabino, ki tako skupno sprejme 5 ljudi.
Zaradi drugačnega drobovja so inženirji lahko v dno avtomobila namestili dodaten rezervoar za vodik, posledično pa se je povečala kapaciteta vodik in tudi doseg avtomobila za približno 30 odstotkov. Tako lahko novi mirai v treh rezervoarjih shrani 5,6 kilogramov vodika, doslej 4,6 kilogramov v dveh rezervoarjih.
Seveda za povečan doseg ni kriva samo platforma, saj so uspešno sklestili tudi težo nekaterih komponent, na primer gorivna celica je odslej manjša a energetsko bolj učinkovita, posledično pa je kot celota 35 odstotkov lažje kot poprej. Še več, izpušni sistem je izdelan iz lahke smole, ki je netopna v vodi, saj se po njem pretaka samo voda, kot stranski proizvod pridobivanja elektrike iz vodika. Gorivno celico so iz potniškega dela avtomobila prestavili pod sprednji pokrov, tako da je lahko v notranjosti več prostora za potnike, poleg tega pa so uspeli težo razporediti optimalno – 50:50.
Elektromotor in baterijski sklop sta postavljena nad zadnjo premo in sta bistveno bolj sofisticirana kot pri prvi generaciji. Ne samo, da je celoten pogonski sklop lažji za 50 odstotkov, za 12 odstotkov so povečali tudi moč motorja, iz 114 kW (154 KM) na 128 kW (174 KM). Poleg tega lahko pogonski sklop očisti zrak, skozi katerega se pelje mirai, saj sistem uporablja filtrirne elemente s tekstilom, ki vase ujamejo žveplov dioksid, dušikove okside in ostale delce s premerom najmanj 2,5 mikrona z učinkovitostjo med 90 in 100 odstotki.