Pričakujemo lahko, da bodo vsi avtomobili, ki jih danes poznamo, enkrat na voljo izključno z električnim pogonskim sklopom. Električni mercedes-benz razreda E bo na cestah leta 2022.
Na prvo žogo EQE mogoče izgleda kot večji EQS, ki ga testirajo že lep čas, vendar gre tokrat za manjši model z drugačnim zadkom. Vidi se tudi, da je tretja zavorna luč postavljena na spodnji del zadnjega stekla in ne na vrh kot pri EQS, prav tako pa bo EQE očitno imel klasičen limuzinski prtljažnik. Zaradi dodatne kamuflažne folije na zadnjih steklih lahko domnevamo, da se bo stranska linija počasi dvigovala proti strehi, posledično pa bodo zadnja stekla manjša in avtomobil bo bolj odporen na stranske udarce. Na žalost bo EQE manj sofisticiran od večjega brata, zato električno pomične kljuke odpadejo, saj lahko že zdaj vidimo, da bodo očitno klasične, ki bodo delovale na človeški pogon.
Luči so zaenkrat v prototipni obliki in so namenjene testiranjem, tako spredaj kot zadaj, zato to še niti približno ni končna oblika, bo pa po nekaterih napovedih EQE premogel še štirikolesno krmiljenje, zračno vzmetenje in razširjen nabor varnostnih sistemov iz koncepta GLE ESF (experimental safety vehicle), ki smo ga videli lani. V vsakem primeru pa novinec zaenkrat nosi interno oznako V295 in bo za razliko od klasičnega razreda E narejen na platformi za električna vozila. Zna se zgoditi, da bo od svojega na bencin in dizel gnanega brata celo malenkost krajši, notranjost pa bo lahko tako prostorna kot v večjem razredu S. Sprva bo po en elektromotor na vsaki osi skrbel za premikanje vseh koles, obstaja pa možnost, da bodo naredili tudi športno izdajo s pogonom samo na zadnji kolesi. Več podrobnosti bo znanih prihodnje leto, saj bo EQE na cestah šele leta 2022, takrat pa bo s polno baterijo lahko prevozil do 600 kilometrov. Novi EQE bodo izdelovali v tovarni v nemškem Sindelfingenu, poleg tega pa jih bodo 50.000 letno proizvedli tudi na Kitajskem.