Popolnoma novi aventador bodo Italijani verjetno pokazali že prihodnje leto, tudi takrat pa bo za premikanje skrbel velik motor V12, ki mu bo v skladu s časi pomagala elektrika. Še vedno bo šlo za atmosferski motor, torej brez turbopuhala, sam motor pa bo del hibridnega pogonskega sklopa. Pri Lamborghiniju se seveda nočejo odpovedati dvanajstim valjem, saj so bili takšni motorji v italijanskih športnih avtih že od vsega začetka, turbinam pa niso najbolj naklonjeni, saj 'pokvarijo zvok' motorja, ki je posledično bolj zadušen, v najslabšem primeru celo umeten.
Električna pomoč pa ne bo dobra samo zaradi manjših emisij CO2, temveč bo eliminirala slabosti atmosferskega motorja. To pomeni, da bo na voljo več navora, kjer je doslej primanjkoval. Poleg tega je mogoče odstraniti pogonsko gred, če obračanju sprednjih koles pomaga elektrika, seveda pa lahko elektrika bistveno bolj natančno prenaša moč na želeno kolo, zaradi česar se poveča vodljivost in oprijem. Lamborghini bo tako zadnja znamka v skupini Volkswagen, ki še bo ponujala motor z dvanajstimi valji, saj so se pri Bentleyu motorju W12 že odpovedali.