Zunanje spremembe so omejene na odbijača in na masko, takisto so na voljo dve novi obliki 17- ali 18-palčnih platišč. Dobrega recepta pač ne spreminjaš, zato je tudi kabina precej podobna kot prej, čeprav so na voljo novi materiali, na armaturni plošči pa bo odslej lahko letvica z imitacijo titana, lesa ali z geometrijskimi vzorci. Poleg tega je na voljo perforirano usnje na sedežih v sivi ali črni barvi. Še največja novost v kabini je 9-palčni zaslon multimedijskega sistema, slednji pa odslej podpira tako android auto kot carplay.
Že osnovni camry bo imel več varnostne opreme, med drugim pomoč pri zavijanju v sili, pametni radarski tempomat, ki lahko hitrost prilagaja glede na ostali promet, tudi sistem za ohranjanje voznega pasu. Še naprej bo na voljo samo hibridni pogonski sklop, ki je sestavljen iz elektromotorja in 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika, sistemske moči pa je za 160 kW (218 KM) in 225 Nm navora. Tako se lahko camry do 100 km/h požene v 8,3 sekunde in doseže hitrost 180 km/h, bolj pomembna pa je povprečna poraba na testiranjih WLTP, kjer je camry porabil od 4,4 do 4,6 litra na 100 prevoženih kilometrov. Osveženi camry pripelje spomladi, vstopni model pa ne bo kaj dosti dražji od aktualnega modela, ki ga lahko dobite za najmanj 32.400 evrov.