Če daš za avto slabih 200 tisočakov, potem mora biti nekaj posebnega, in za naročilo se boste izbrani lahko odločili že zgodaj prihodnje leto, prvi primerki pa bodo v rokah voznikov še pred iztekom leta 2021. V primerjavi s klasičnim razredom S ima mercedes-maybach S drugačno masko, spremenjena odbijača in drugačno grafiko luči, prav tako so malenkostno spremenili še zadek in omogočili, da se lahko kupci odločijo za dvobarvno zunanjost. Tudi aktualna generacija bo na voljo samo s podaljšanim medosjem, zaradi česar je avtomobil od razreda S daljši za polnih 18 centimetrov – skupno 5,36 metra. Posledično je zadaj v že tako prostorsko radodarnem delu še več možnosti za raztegovanje nog, za animacijo pa skrbi par 11,6-palčnih zaslonov na dotik. Za dovolj udobja skrbita dva velika električno nastavljiva fotelja, ki omogočata tako masažo hrbta kot nog.
Med zadnjima potnikoma je lahko še hladilnik, ki ga je mogoče vzeti iz avtomobila, skupno pa pogoltne za 10 litrov hrane in pijače, ki je ohlajena na od 7 do 1 °C. Seveda je mogoče dokupiti še kozarca z dodatkom srebra za penino oziroma šampanjec, ki ju je mogoče elegantno odložiti na sredinsko konzolo. Pri Mercedes-Benzu niso pozabili na voznika, tako da je spredaj 12,3-palčni zaslon za digitalne merilnike in 12,8-palčni zaslon za multimedijo, torej tako kot pri klasičnem razredu S, le da sta tukaj obdana z bolj prefinjenimi materiali, celo predpražniki so bolj bogati z materialom.
Poleg tega bo na voljo več sofisticiranih tehnologij, saj bo znal mercedes-maybach S delno tudi sam voziti in bo eden od prvih avtomobilov na svetu, ki bo podpiral 3 nivo samodejne vožnje. To pomeni, da lahko popolnoma prevzame kontrolo nad krmiljenjem, pospeševanjem in zaviranjem na vnaprej določenih odsekih avtocest in hitrih cest. Na žalost ni vse tako lepo kot se prebere, saj bo sistem, če bo zaznal, da voznik dlje časa ne spremlja dogajanja na cesti, samodejno zapeljal na stran ceste in poklical varnostne službe. Kabina maybacha S bo zelo prijetna tudi zaradi aktivnega sistema za odpravo motečih zvokov iz okolice, ki deluje v tandemu z ozvočenjem Burmester. Sistem je podoben tehnologiji za odpravljanje hrupa pri boljših slušalkah, ko mikrofoni v kabini zajemajo nizkofrekvenčni hrup, skozi zvočnike pa potem spuščajo protifazno različico zvoka, ki izniči šum. Ob doplačilu bo na voljo še sistem za analizo oči, kretenj in govorice telesa potnikov, posledično pa bo lahko sistem sam podal varnostni pas potniku, ko bo zaznal, da se ta želi pripeti.
Popolni podatki o pogonskih sklopih še niso znani, bo pa na voljo blagohibridni pogonski sklop z motorjem V8, kjer bo 4,0-litrski turbobencinski stroj proizvedel 456 kW (611 KM) moči in 850 Nm navora. Večji motor V12 bo verjetno proizvedel okoli 485 kW (650 KM), priključni hibrid pa bo lahko prevozil do 100 kilometrov na elektriko. Vsak mercedes-maybach S bo imel prilagodljivo zračno vzmetenje in programski način, ko vozi voznik, tako da bo takrat avtomobil manj surovo pospeševal. Ob doplačilu se bo tudi mercedes-maybach S v ovinkih nagibal v nasprotno smer, kar za potnike pomeni manj premetavanja.