Zunaj se električni transit od klasičnega razlikuje po novi maski z modrimi črtami, polnilno režo spredaj in po napisih E-transit. V drobovju se skriva elektromotor z močjo 197 kW (268 KM) in 430 Nm navora, ki moč pošilja na zadnji kolesi, je pa seveda dovolj zmogljiv, da lahko e-transit premika tudi pri polni obremenjenosti – od 1.616 do 1.967 kilogramov. Na voljo bo 25 različnih konfiguracij z različnimi dolžinami in višinami, baterija pa volumna tovornega prostora ne bo zmanjšala, saj je skrita v dno vozila, zato e-transit še vedno sprejme do 15,1 m3 tovora v največji konfiguraciji. Vgrajeni polnilnik ima moč 11,3 kW, zato je mogoče v baterijo spraviti 67 kWh elektrike v dobrih osmih urah, na hitrih polnilnicah z močjo 115 kW pa bo E-transit napolnil baterijo od 15 do 80 odstotkov (65 %) v 34 minutah. Za večjo uporabnost vozila pa so inženirji gradili še vtičnico, ki poganja orodje z močjo do 2,3 kW z elektriko iz baterije, kar pride na terenu še kako prav.
V notranjosti je velik 12-palčni zaslon multimedijskega sistema, kjer gnezdi sync4, slednji pa omogoča posodobitve preko zraka, razširjeno prepoznavanje glasu, tudi navigacijo s prometnimi informacijami v realnem času. E-transit prepoznava prometne znake, opozarja na vozila v mrtvem kotu in zna ohranjati vozni pas, takisto premore sistem 360-stopinjskega pregleda okoli vozila, da bo tudi parkiranje enostavno. Še več, E-transit ima že v osnovi vgrajen modem 'fordpass connect', preko katere lahko upravljalci voznega parka oddaljeno spremljajo stanje vozila. Elektrilčni E-transit bo na ceste zapeljal spomladi leta 2022.