Prototip na fotografijah z oznako 63 S sicer premore najzmogljivejšo konjenico, saj 4,0-litrski turbobencinski motor V8 proizvede 470 kW(639 KM) moči in 900 Nm navora, zaradi česar se lahko avtomobil do 100 km/h požene v dobrih treh sekundah. Inženirji sicer pripravljajo tudi različico 73 EQ power, ki bo premogla nekaj več moči, tudi električo, vendar bo gotovo na voljo šele po posodobitvi, ki bo prevetreni model na ceste pripeljala prihodnje leto. Aktualni pogonski sklop bi lahko dobil osnovno stopnjo elektrifikacije, torej bi lahko postal blagi hibrid, zaradi česar se bo motor pri ustavljanju prej ugasnil in pri speljevanju tudi prej zagnal.
V notranjosti bo nova različica multimedijskega sistema, takisto bo na voljo posodobljeni projekcijski prikazovalnik, druge generacije petvratne limuzine z nizko streho, ki jo sicer Nemci oglašujejo kot štirivratni kupe, zaradi slabše prodaje ne pričakujemo.