Pri Toyoti so svoj C-HR z veseljem predali hišnemu predelovalcu Gazoo, ki je na križanca dodal nekaj športnih dodatkov in mu namenil novo ter drugače nastavljeno vzmetenje.
Pri opremi GR sport gre samo za drugačne dodatke zunaj in znotraj, zato brutalnega pogonskega sklopa tokrat ne pričakujte. C-HR GR sport deluje bolj agresivno in ima zatemnjeno masko ter 19-palčna platišča. Več je črnih dodatkov zunaj, v celoti pa bo na voljo tudi osem možnih barv zunanjosti, prav vsaka pa bo dobila kontrastno črno streho. Znotraj bo športni volan in na sedežih tekstil ali alcantara, povsod pa bodo šivi v rdeči ali sivi barvi. Oprema GR sport bo dodala še ogrevana sedeža spredaj in zatemnjene šipe zadaj, prav tako pa bo takšen C-HR še bolj željan dinamičnosti, saj so mu inženirji namenili trše vzmeti in športno nastavljene blažilnike. Spremenili so še delovanje krmilnega sistema, v kombinaciji z debelejšimi stabilizacijskimi palicami pa bo med ovinki še manj nagibanja.
Za pogon bo kakopak na voljo hibridni pogonski sklop, ki bo v šibkejši izdaji premogel 1,8-litrski bencinski motor in elektromotor s sistemsko močjo 90 kW (122 KM), v močnejši pa 2,0-litrski bencinski motor in elektromotor s sistemsko močjo 132 kW (180 KM). V obeh primerih bo moč na sprednji kolesi prenašal neskončnostopenjski menjalnik e-CVT, vstopni toyota C-HR GR sport pa bo brez popusta stal dobrih 30 tisočakov.