Južnokorejci so prvič pokazali, kako bo izgledal tucson z opremo N line. Seveda je kozmetičnih sprememb, ki se zgledujejo po nabritem tucsonu N, kar nekaj, pa tudi motorizacija ne bo premogla samo 45 'konjev'. Popolnoma razkrite fotografije še pričakujemo, lahko pa že zdaj vidimo drugače oblikovana odbijača z agresivnim zadkom na koncu, drugačna platišča in dodatne dovode zraka za sprednjimi kolesi. V notranjosti pričakujemo par športnih sedežev in športni volan, aluminijaste stopalke in par 10,25-palčnih zaslonov na armaturni plošči.
Na voljo bo široka paleta pogonskih motorjev, ki bodo tudi elektrificirani. Vstopni model bo poganjal 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, moč pa se bo prenašala na sprednji kolesi. Trije blagi hibridi bodo na voljo, dva z bencinskim 1,6-litrskim motorjem in močjo 110 kW (150 KM) ali 132 kW (180 KM), prav tako bo ob doplačilu na voljo še štirikolesni pogon. Različica z dizelskim motorjem bo imela na voljo 101 kW (136 KM) moči. Ročni menjalnik s šestimi stopnjami ne bo fizično povezan z menjalnikom, ob doplačilu bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Na voljo bo še klasični hibrid z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem z močjo 44,5 kW ter baterijo, ki bo vase sprejela 1,49 kWh električne energije, moč pa se bo ob doplačilu lahko prenašala tudi na vsa štiri kolesa, vedno preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Skupne sistemske moči bo za 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora, prihodnje leto pa bo na cestah tudi priključni hibrid.
Poleg kupa novih varnostnih sistemov bo prvič na voljo še boljše vzmetenje z elektronsko nadzorovanimi prilagodljivimi blažilniki, ki bo seveda na voljo ob doplačilu, novi tucson pa bo za odtenek dražji od aktualnega, ki je na voljo za najmanj 22.490 evrov, s popustom za 19.900. Hyundai tucson N line bo verjetno stal najmanj 30 tisočakov.