S tem dejanjem so pri znamki Citroën ponovno oživili idejo iz leta 1976, ko se je pojavila prva podobno izvedena posebna serija modela 2CV6, ki je takrat prejela dodatno oznako 'Spot'. V tem letu je nastalo 1800 primerkov takšnih posebnih 'spačkov'. Junak naše zgodbe se je pojavil šele leta 1980 in ob prihodu na tržišče povzročil toliko povpraševanja kupcev (8000 prodanih primerkov), da so se Francozi v juliju leta 1981 odločili za serijsko proizvodnjo različice 'Charleston'. Razlika med 'charlestoni' iz prvotno omejene serije in kasnejšo serijsko različico je vidna predvsem pri prednjih žarometih ter pri sedežnem oblazinjenju. Prvotni 'charlestoni' so imeli v značilno karoserijsko barvo (delage rdeča) odeta ohišja prednjih žarometov, kasnejše serijske različice imajo kromirana ohišja žarometov ter drugačno oblazinjenje (siv velur z diamantnim vzorcem).
Na začetku so različico 'Charleston' ponujali samo v eni barvni kombinaciji (delage rdeča/črna), kasneje se je pojavil tudi 'Charleston' v barvni kombinaciji hélios rumena/črna. Od leta 1988 se je proizvodnja različice 'Charleston' nadaljevala v tovarni Mangualde na Portugalskem. Vozila, izdelana na tej lokaciji, prepoznamo po kabinskih steklih, ki nosijo ime španskega steklarja 'Covina'. 27. julija 1990 ob 16.30 se je v tej tovarni 'rodil' zadnji serijski 2CV 6 'Charleston' in istočasno tudi zadnji izdelani 'spaček' v nočno sivi in kormoransko sivi barvi (to barvno kombinacijo so kupcem prvič ponudili leta 1983). Skupaj je bilo izdelanih 5.114.969 serijskih primerkov modela 2CV.
Vse francoske posebne različice modela 2CV:
1976 - 2CV Spot
1980 - 2CV Charleston
1981 - 2CV 007 James Bond
1983 in 1984 - 2CV France 3
1985 in 1986 - 2CV Dolly
1986 - 2CV Cocorico