Priključnohibridni cayenne, naj bo z nizko streho ali ne, ima odslej večjo baterijo, ki namesto 14,1 kWh pogoltne 17,9 kWh elektrike. To pomeni, da lahko cayenne samo na elektriko skupno prevozi do 48 kilometrov, elektromotor z močjo 100 kW (136 KM) in 400 Nm navora pa lahko avtomobil požene do hitrosti 135 km/h. Seveda se takšen cayenne ne ustraši višjih hitrosti, saj vstopni priključni hibrid poleg elektromotorja poganja še 3,0-litrski turbobencinski motor V6, ki proizvede 250 kW (340 KM), skupne sistemske moči pa je za 340 kW (462 KM). Zmogljivejši cayenne turbo S E-Hybrid premore 4,0-litrski turbobencinski motor V8, skupne sistemske moči pa je za 500 kW (680 KM). Slednji se lahko do 100 km/h požene v 3,8 sekunde in doseže hitrost 295 km/h, za kar boste v Nemčiji odšteli najmanj 170 tisočakov, šibkejši pa se do 100 km/h požene v 5,1 sekunde in doseže hitrost 253 km/h, kar vas bo olajšalo za najmanj 95 tisočakov.