GV70 se bo boril proti mercedes-benzu GLC, BMWju X3, land roverju discovery sport in audiju Q5, izdelan pa je na enaki platformi kot limuzina G70. Imel pa bo to prednost, da je že v osnovi 6 do 7 odstotkov večji kot tekmeci v segmentu, zato bo ponujal več prostora in seveda kopico varnostnih ter zabavnih tehnologij. Oblikovno seveda spominja na G70 s katerim si deli obliko maske in obliko luči, ki so deljene tako spredaj kot zadaj. Znotraj seveda lahko pričakujete usnje in dodatke iz aluminija, minimalistično obliko armaturne plošče, na kateri je velik zaslon multimedijskega sistema. Zaslon je tudi pred voznikom, kje se prikazujejo digitalni merilniki, za boljši občutek v kabini pa so inženirji dodali prilagodljivo ambientalno svetlobo, ki intenzivno osvetljuje kabino. GV 70 bo na voljo tudi s paketom opreme 'sport', kjer bo volan imel trikrako obliko, zunaj bodo 21-palčna platišča, prav tako pa bosta bolj agresivno oblikovana odbijača, dodatki zunaj pa bodo iz temnega kroma.
Za pogon bo skrbela enak kopica motorjev kot pri G70, torej bo 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 188 kW (255 KM) moči in 353 Nm navora, takisto bo 3,3-litrski turbobencinski motor V6 proizvedel 274 kW (373 KM) moči in 510 Nm navora. Verjetno v ponudbi ne bo 2,5-litrskega turbobencinskega motorja z močjo 224 kW (304 KM) in 422 Nm navora, bo pa za pogon skrbel tudi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki proizvede 149 kW (202 KM) moči in 441 Nm navora. Osnovni genesis GV70 bo stal okoli 40 tisočakov.