RS 3 bodo Nemci na ceste postavili šele prihodnje leto, do takrat pa se bomo morali zadovoljiti z S3, ki ga poganja 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki zdaj proizvede 228 kW (310 KM) moči in 400 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in zlahka doseže hitrost 250 km/h. Moč se na vsa kolesa prenaša preko sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika DSG, ki bo edini v ponudbi, že v osnovi pa je avtomobil 15 milimetrov bliže tlom kot klasični A3. Kot smo vajeni pri Nemcih, bodo prilagodljivi blažilniki na seznamu dodatne opreme, razen pri najbolje založenih primerkih.
Na prvi pogled sicer S3 ne izgleda bistveno bolj brutalen kot klasični A3 s paketom zunanjosti S line, premore pa veliko črno masko in črne logotipe ter napise, velike dovode zraka ter črne obrobe stekel, takisto plastiki zunanjih vzvratnih ogledal v črni barvi. Na zadku so še spojler, difuzor in štiri izpušne cevi, povsod pa za osvetljevanje avtomobila in cestišča skrbi LED-tehnologija. V osnovi bo S3 obut v 18-palčna platišča, 19-palčna bodo na seznamu dodatne opreme. V notranjosti ni posebnosti, le da sta nova športna sedeža odeta v usnje nappa, strešna obloga je v črni barvi, dodatki v notranjosti pa so lahko aluminijasti ali iz karbonskih vlaken. 10,25-palčni zaslon bo gnezdil digitalne merilnike, ob doplačilu bo v diagonalo meril 12,3 palcev, za multimedijo pa bo 10,1-palčni zaslon na armaturni plošči.
Sistemi za samodejno zaviranje v sili, samodejno zavijanje in ohranjanje voznega pasu bodo v sklopu osnovne opreme, najbolje založeni primerki pa bodo prejeli še matrična LED žarometa, opozorilnike na prečni promet od zadaj, radarski tempomat s samodejnim spreminjanjem smeri in delno samodejno vožnjo. Še pred koncem leta bo S3 v karavanski ali limuzinski različici lahko vaš za dobrih 42 tisočakov.