Če vam gromozanska maska na novi seriji 4 ni všeč, potem ste lahko pomirjeni, saj Bavarci pravijo, da bo (zaenkrat) to edini model, ki jo bo premogel. Platformo si novinec kakopak deli s serijo 3, vendar so jo inženirji izpopolnili do te mere, da je še bolj namenjena preganjanju čez ovinke, saj ima širši kolotek in že v osnovi športno vzmetenje M sport. Nova serija 4 je od predhodnice daljša za 128 milimetrov, takisto so za 41 milimetrov povečali medosje, da bo znotraj za odtenek več prostora. Maska, ki posnema višje maske BMWjev iz osemdesetih let preteklega stoletja, bo torej zaenkrat samo domena serije 4, v osnovi pa bo avtomobil imel polne LED-luči, prilagodljive LED-luči oziroma tiste z laserji bodo na seznamu dodatne opreme. Od strani avtomobil spominja na največji kupe v ponudbi – serijo 8, saj se na podoben način proti zadku spušča streha, na zadku, ki je popolnoma drugačen kot pri seriji 3, pa lahko vidite novo obliko luči in dvojni izpuh.
Ob splovitvi bo vsaka serija 4 na voljo z opremo M sport, ki prinaša veliko dodatkov v svetleče-črni barvi, takisto bo avtomobil obut v 18-palčna platišča. Na voljo bo več različnih paketov dodatkov, nekateri bodo iz karbonskih vlaken, prav tako bodo na voljo ekskluzivne barve in oblike platišč. Če je zunanjost svojevrstna, pa se družinska povezanost pozna v notranjosti, kjer je enaka armaturna plošča kot pri seriji 3. V osnovi bo na armaturni plošči 8,8-palčni zaslon multimedijskega sistema in delno digitalizirani merilniki s 5,1-palčnim informacijskim zaslonom. Ob doplačilu se multimedijski zaslon poveča na 10,25 palca, prav tako postanejo na voljo pravi digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu in projekcijski prikazovalnik.
Serija 4 bo namenjena štirim potnikom, sedeži bodo že v osnovi delno oblečeni v usnje, zadnja klop pa se kljub kupejevski zasnovi podre po principu 40:20:40. Še za kupce ne preveč pomemben podatek – v prtljažnik boste spravili 440 litrov prtljage.
Nekateri novi pogonski sklopi bodo elektrificirani in na voljo z blagohibridno tehnologijo, tudi trenutno najzmogljivejši M440i, kjer 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik proizvede 275 kW (374 KM) moči in 500 Nm navora med 1.900 in 5.000 vrtljaji, zato se bo do 100 km/h izstrelil v 4,5 sekunde. Vstopni 420i tega tretmaja ne bo prejel, bo pa 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 135 kW (184 KM), zaradi česar se bo do 100 km/h pognal v 7,5 sekunde in dosegel hitrost 240 km/h. Marca prihodnje leto bosta na voljo še dva zmogljivejša 3,0-litrska turbodizelska stroja, zaenkrat samo 2,0-litrski turbodizel z močjo 140 kW (190 KM).
Nova serija 4 bo v garažah oktobra, v osnovi pa bo znal avtomobil samodejno zavirati v sili, voziti pri nastavljeni hitrosti in brati znake. Prilagodljivi tempomat in drugi sistemi za delno samodejno vožnjo bodo na seznamu dodatne opreme.