Novinec je logično nadaljevanje zgodbe o nabritem yarisu, ki se je začela z yarisom GRMN. GR yaris so razvili pri Toyota Gazoo Racing v sodelovanju s Tommi Mäkinen Racing, partnerjem na svetovnem prvenstvu v reliju. Toyota GR yaris se tako lahko pohvali z mnogimi športnimi dodatki in oblikovnimi rešitvami, za premikanje pa skrbi novi 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik, ki proizvede 192 kW (261 KM) moči in 360 Nm navora. Japonska izdaja bo proizvedla celo 200 kW (272 KM) in 370 Nm navora, kljub temu pa se bo lahko 'naš' do 100 km/h pognal prej kot v 5,5 sekunde in dosegel elektronsko omejeno (!) hitrost 230 km/h. Na voljo bo samo šeststopenjski ročni menjalnik, preko katerega se bo moč prenašala na prilagodljivi štirikolesni pogon, ki je po napovedih lažji kot klasični štirikolesni pogoni, premore pa še delno zaporo diferenciala spredaj in zadaj, po potrebi pa se lahko na katerokoli os prenese tudi do 100 odstotkov navora. V primerjavi s klasičnim yarisom bo pri brutalni različici motor postavljen bliže kabini, s čimer bo izboljšana porazdelitev mase.
Voznik bo lahko z gumbom v kabini sam določil, koliko moči naj gre na katero os, saj v načinu 'normal' GR yaris na sprednji kolesi pošlje 60 odstotkov. V načinu 'sport' se 70 odstotkov prenese na zadnji kolesni par, v načinu 'track', ki je namenjen dirkališčem, pa se navor enakomerno razporedi 50 odstotkov naprej in 50 nazaj za optimalen oprijem. GR yaris je narejen tudi na svojevrstni platformi, saj je sprednji del sestavljen iz platforme GA-B, ki jo bo uporabljal klasični yaris, zadnji del pa je sestavljen iz platforme GA-C, ki podlaga tudi corollo, C-HR, prius in lexus UX. Inženirji so se za takšno konfiguracijo odločili zaradi širšega koloteka, ki ga omogoča GA-C, GR yaris pa bo na voljo samo kot različica s tremi vrati, saj ponuja največjo togost šasije, izboljšano aerodinamiko (za kar je kriva tudi 95 milimetrov nižja streha in veliko krilo na zadku) in majhno skupno maso. Za slednjo so zaslužni še lahki materiali, saj so pokrova motorja in prtljažnika ter vratni paneli iz aluminija, streha pa iz plastike, ojačane s karbonom. Še več, GR yaris bo zadaj premogel dvojna trikotna vodila, zaradi katerih bo boljša vodljivost, kupci pa bodo imeli možnost doplačati za mehansko delno zaporo diferenciala Torsen spredaj in zadaj, izboljšano vzmetenje in lažja 18-palčna kovana platišča s športnimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport.
Cene zaenkrat še niso znane, vendar pričakujemo, da bo vstopni model stal vsaj 40 tisočakov, v prodajnih salonih pa se GR yaris ne bo pojavil pred koncem leta 2020.