V ozadju tega projekta se skriva lastnica (dr. Qu Li) kitajske družbe China Ventures Ltd, ki jo poznamo že iz povezave s kitajskimi lastniki znamke Rover, ker ji je na podlagi osebnega razmerja z enim izmed lastnikov (Nick Stephenson) že leta 2017 uspelo pridobiti vse intelektualne pravice za uporabo logotipov znamke Morris. Kmalu zatem se je v Veliki Britaniji rodila na novo oživljena 'start-up' znamka Morris Commercial (prvotna je ugasnila že leta 1971 …), kjer so se pred časom odločili za oživljanje lahko gospodarsko orientirane zapuščine znamke Morris, točneje za oživitev ikoničnega modela iz serije J, ki so ga Britanci izdelovali od leta 1948 do začetka leta 1961.
Morris J-type se je kupcem priljubil predvsem zaradi prepoznavnega oblikovanja in rekordne nosilnosti (glede na velikost avtomobila …), posledično so ga izvažali v 22. držav. Veliko takšnih kombijev so poleg obrtnikov in podjetij, ki so se ukvarjala z dostavo živil in prevozi manjših skupin potnikov, kupila tudi oglaševalska podjetja, nekaj jih je končalo celo v lasti nekaterih filmskih studiev. Baje jih na tem svetu v voznem stanju obstaja še kar nekaj, predvsem zaradi potreb marketinga. Kitajci so sedaj ob britanski pomoči ustvarili novodobno inačico tega legendarnega dostavnega vozila, ki jo zaznamuje oblikovna prepoznavnost in lahkotnost, ker je karoserija pri novodobnem morrisu JE izdelana iz lahkih kompozitnih materialov, posledično je morris JE eden izmed najlažjih predstavnikov tega segmenta (lahka gospodarska vozila z največ 2,5 tone dovoljene skupne mase).
Trenutno ne obstaja prav veliko tehničnih informacij o tem modelu, ki bo kupcem na voljo leta 2021. Po informacijah, ki so jih pred časom pridobili novinarji nemške revije "Auto Motor & Sport" so pri znamki Morris Commercial razvili 'LCV' predstavnika, ki bo všeč predvsem uporabnikom iz urbanih sredin, ker ne bo ravno pretirano hiter (največja hitrost: 56 km/h). Britanci ob predstavitvi niso razkrili prav veliko tehničnih specifikacij, vemo samo to, da bo morris JE s samo enim polnjenjem vgrajenih litij-ionskih akumulatorjev lahko prevozil približno 320 kilometrov. Omenjajo pa tudi solidno nosilnost (1000 kg) ter solidno odmerjen (volumen: 5,5 kubičnih metrov) prostor za tovor, ki lahko pogoltne dve euro paleti.
Britanski izlet v preteklost pa ne bo ravno poceni, ker bo kupec v Veliki Britaniji za takšno elegantno in okoljevarstveno dostavno vozilo odštel približno 60.000 britanskih funtov.