Nemški strokovnjaki so se lotili testiranja osmih električnih skirojev, ki so trenutno na voljo nemškim kupcem. Sklepna ugotovitev je, da imata varnost in udobje pač svojo ceno, posledično naj se kupci raje izognejo cenenim izdelkom te vrste.
Na testiranju je tokrat sodelovalo osem električnih skirojev z različnimi prodajnimi cenami (od 549 do 2399 evrov), med zmagovalci pa najdemo predvsem dražje modele, ker so prva tri mesta zavzeli izdelki znamk BMW (Kettler) (tip X2 city (2399 evrov)), Egret (tip ten V4 (1649 evrov)) in Metz (tip moover (1998 evrov)), podobno dobro ('gut') je ocenjen tudi izdelek znamke IO Hawk (tip exit-cross (1199 evrov)), ocene 'sehr gut' (zelo dobro) pa ni prejel noben izmed tokrat testiranih električnih skirojev. Pravi zmagovalec tega testa je izdelek znamke BMW (Kettler), ker je prepričal strokovnjake z odlično kvaliteto izdelave ter z varnostnimi lastnostmi (velika kolesa …), ki mu zagotavljajo tudi dobre vozne lastnosti. Med slabostmi pa omenjajo edino preveliko maso takšnega skiroja ter nenavadno upravljanje, ki se ga mora lastnik pač navaditi. Omenili pa so tudi zmagovalca (The Urban #BRLN V3, nemška prodajna cena: 949 evrov) v pogledu plačanega in dobljenega ('Preis-Leistungs-Sieger'). Podobno oceno ('befriedigend' - zadovoljujoče) oceno sta prejela še dva električna skiroja (relativno drag egret eight V3 (1249 evrov) & zelo poceni IO hawk sparrow (549 evrov)).
Kot izdelek, ki se mu morate absolutno izogniti, pa omenjajo električni skiro znamke Moovi (tip ES145 StVo, nemška prodajna cena: 799 evrov), ker ima enostavno premajhna kolesa (posledično vas lahko 'iztiri' že majhna luknja na vozišču ali pa malenkostni robnik …) ter slab preklopni mehanizem (poskrbi za lažji transport ob neuporabi skiroja), poleg tega so Nemci med testiranjem vzdržljivosti dočakali zlom prednjega vzmetenja. Posledično si je ta izdelek kot edini prislužil najslabšo možno oceno 'mangelhaft' (pomanjkljivo).