Obe fotografiji pričata, da bodo Južnokorejci na letošnjem frankfurtskem avtomobilskem salonu pokazali javnosti spiritualnega naslednika legendarnega hišnega konceptnega avtomobila, ki mu z logotipi znamke Hyundai ni nikoli uspelo priti v serijsko proizvodnjo. Pisalo se je leto 1974. Na tedanjem torinskem avtomobilskem salonu se je pojavil tudi prototip znamke Hyundai, ki se je tedanji javnosti predstavil kot pony coupé concept, čeprav glede pravilnega poimenovanja tega prototipnega avtomobila obstajajo določene nejasnosti, ker naj bi se kompaktni kupe, ki ga je oblikoval slavni Giorgetto Giugiaro, ob rojstvu (1974) v Italiji imenoval 'Asso di Fiori'. Za spremembo imena je poskrbelo tedanje vodstvo koncerna Hyundai, ki je takrat obiskalo Italijo zaradi napovedane prisotnosti na torinskem avtomobilskem salonu. Tako se je avtomobil 'pet minut pred dvanajsto' (odprtje salona v Torinu) preimenoval v hyundai pony coupé concept, čeprav so Italijani imeli pripravljene sejemske brošure, kjer je pisalo, da gre za 'Asso di Fiori', ki so ga Italijani leta 1979 tudi dejansko predstavili, vendar kot konceptni avtomobil znamke Isuzu. Na podlagi te študije smo kasneje dobili serijski isuzu piazza (1981-1991).
O tem, da so imeli Južnokorejci ob nastajanju novega električno gnanega (EV) konceptnega avtomobila v mislih predvsem pony coupé concept in ne kasnejšega serijskega ponyja (navedbe neresnih medijev …) pa priča tudi prototipova modelna oznaka EV 45, ker bo v letošnjem oktobru minilo točno 45 let od prve predstavitve prototipnega kupeja znamke Hyundai. Serijski pony (1975-1982), ki se je rodil kot klasična 4-vratna 'fastback' limuzina ('štirivratni kupe' za današnje neresne novinarje), se je v javnosti prvič pojavil šele v decembru leta 1975.