Sprememb pričakovano ni veliko, so pa pomembne, saj bodo malčkoma vlile še nekaj življenja. Zato sta dobila drugačno masko, spremenjeno obliko meglenk in bolj zajetne dovode zraka na sprednjem odbijaču, takisto spremenjeno grafiko luči. Oba malčka bosta sta odslej aerodinamično bolj učinkovita, za kar je kriv tudi nov usmerjevalnik zraka zadaj. V notranjosti najbolj izstopa nov multimedijski zaslon, ki v diagonalo meri 8 palcev, multimedijski sistem pa se močno zanaša na zmogljivost voznikovega mobilnega telefona, ki omogoči cel asortima novih funkcij, tudi navigacijo. V dobi pospešene digitalizacije avtomobilov pa je jasno, da so našli še prostor za brezžično polnjenje telefonov in omogočili vpogled stanja vozila, napolnjenosti baterije in lokacije preko aplikacije na telefonu.
Pogonski sklop po drugi strani ostaja nespremenjen, elektromotor še vedno proizvede 60 kW (81 KM) in 160 Nm navora, elektriko pa dovaja litij-ionska baterija s kapaciteto 17,6 kWh. Vsi smart EQ lahko dosežejo hitrost 130 km/h, baterijski sklop pa se na polnilnici z močjo 22 kWh lahko od 10 do 80 odstotkov napolni v 40 minutah. Pri smartu pravijo, da bo mogoče s polno baterijo osveženih primerkov prevoziti od 140 do 159 kilometrov, v praksi za odtenek manj.
Ne spreglej:
e-PRIMA - smart EQ fortwo