Medtem ko nekateri proizvajalci resno razmišljajo, da ne bi več proizvajali majhnih mestnih avtomobilov, ki trenutno niso najbolj priljubljeni, pa pri Hyundaiju optimistično zrejo v prihodnost. Zato so tudi naredili popolnoma novi i10, ki je 2 centimetra bliže tlom in 2 širši, ima bolj moderen izgled z ožjimi žarometi in celim kupom dodatne opreme. Na voljo bo kar 22 kombinacij zunanjosti, pri čemer bo 10 različnih barv in dve kontrastni barvi strehe, ali v črni ali v rdeči. Poleg tega bo novi i10 lahko prvič uradno obut še v 16-palčna platišča, od preteklega pa je daljši za celih 5 milimetrov, čeprav je medosje daljše za 4 centimetre. Zaradi tega in ker so kolesa namestili bolj proti skrajnim robovom avtomobila, je vnotranjosti več prostora, prav tako pa so povečali prostor za glave zadaj, tako da bodo tudi višji manj tarnali. Kar se ni spremenilo je velikost prtljažnika, ki z 252 litri ostaja enaka kot pri predhodniku.
Največji korak naprej so naredili pri notranjosti, še posebej pa so ponosni na multimedijski sistem, ki je z zaslonom, ki v diagonalo meri 8 palcev, največji v A-segmentu. Podpira pretočni tehnologiji apple carplay in android auto, poleg tega pa je mogoče preko aplikacije bluelink na pametnem telefonu preveriti stanje goriva, iskati prazna parkirišča in poslati želeno navigacijsko pot na večji zaslon. Poleg tega bo pri i10 zelo obširen seznam varnostne opreme, med katero bo tudi opozorilnik pred naletom spredaj, sistem za samodejno spreminjanje svetlobnega snopa luči in sistem za ohranjanje voznega pasu, manjkala ne bo niti kamera za parkiranje zadaj in podlaga za brezžično polnjenje pametnih telefonov.
Nobenih novosti pa ni pod pokrovom motorja, kjer bosta še vedno lahko bivala ali 1,0-litrski trivaljnik z močjo 50 kW (67 KM) ali 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 64 kW (87 KM). Oba bosta spojena s petstopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, vstopni model pa bo gotovo dražji od aktualnega modela, ki je pri nas na voljo že od 8.990 EUR.