GLE coupé ostaja bolj stilska različica modela GLE, s precej bolj nizko streho in jasno manjšo praktičnostjo. To lastnikov seveda sploh ne moti, saj primarno izrabljajo prostor namenjen potnikoma spredaj. Kljub temu je avtomobil v primerjavi s preteklo generacijo malenkost zrasel, v dolžino za 39 milimetrov in v širino za 7. Bolj pomembno je povečano medosje, saj so mu namenili dva dodatna centimetra, posledično pa bo nekaj več prostora za potnike zadaj. Oblikovno v primerjavi z bratom GLE ni večjih sprememb in ostaja zvest novi oblikovalski filozofiji, je pa pod drugačnim kotom nameščeno vetrobransko steklo, ker je streha postavljena nižje, posledično pa se tudi bolj enakomerno spušča proti zadku, kjer so na vsaki strani relativno ozke LED luči.
Pri notranjosti pričakovano ni večjih sprememb, saj je takšna kot pri GLE. Dva 12,3-palčna zaslona sta ključna na armaturni plošči, multimedijski sistem pa v povezavi z zvočnim prepoznavanjem vsaj v angleščini deluje perfektno. Sredinska konzola ima tudi tukaj dve ročici, ki bi prišli prav med vožnjo po terenu, čeprav se bo avtomobil večinoma vozil samo po utrjenih podlagah. Zadaj je jasno malenkost bolj utesnjeno zaradi nizke strehe, ampak to kupcem takšnih avtomobilov ni pomembno. Zadnji sedeži se prevrnejo po sistemu 40:20:40 in povečajo tovorno prostornino na 1.790 litrov, v nasprotnem primeru pa je mogoče v prtljažnik spraviti za 655 litrov prtljage. Kljub temu ne boste mogli prevažati ogromnih stvari, bodo pa lahko dolge malenkost več kot 2 metra in široke 1.080 milimetrov. Po drugi strani je v notranjosti za 40 litrov odlagalnih površin.
Motorizacija bo trenutno sestavljena iz dveh dizelskih in bencinskega šestvaljnika. Vstopni GLE 350 d coupé bo poganjal 3,0-litrski šestvaljnik z močjo 200 kW (272 KM) in 600 Nm navora, malenkost bolj zmogljiv in dražji GLE 400 d coupé pa bo poganjal enak motor z močjo 243 kW (330 KM) in 700 Nm navora. Trenutno najzmogljivejši AMG GLE 53 coupé bo poganjal 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki bo s svojo 48-voltno napetostjo tudi blagi hibrid, moč pa se bo na vsa kolesa prenašala preko devestopenjskega samodejnega menjalnika. Moči bo za 320 kW (435 KM) in 520 Nm navora med 1.800 in 5.800 vrtljaji, vsesplošno bo bolj dinamično oblikovan in bo za razliko od ostalih imel že v osnovi zračno vzmetenje. Pospešek do 100 bo trajal 5,3 sekunde, hitrost pa bo elektronsko omejena na 250 km/h. Kasneje pričakujemo še bolj zmogljivo zverino AMG GLE 63 coupé, vstopni GLE coupé pa bo stal slabih 80 tisočakov.