Genesis G80 se bo moral odslej zadovoljiti z največ šestimi valji, kar pa ne pomeni, da bo primanjkovalo moči, saj ima že zdaj 3,3-litrski turbobencinski V6 'samo' 41 kW (56 KM) manj moči, skupno 272 kW (370 KM) in 510 Nm navora med 1.300 in 4.500 vrtljaji. Velik osemvaljnik bo tako na voljo samo še pri admiralski ladji G90, čeprav so odgovorni že zdaj napovedali, da ga zaradi vse strožjih emisijskih zakonov ne nameravajo več posodabljati. Po drugi strani pa govorice namigujejo, da Južnokorejci razvijajo dva štirivaljnika, med drugim 2,5-litrski prisilno polnjen stroj z močjo do 220 kW (300 KM), obstaja celo možnost, da bo V8 zamenjal priključno-hibridni pogonski sklop.
V vsakem primeru bo novi G80 sledil linijskim zakonitostim Genesisovega oblikovnega jezika, ki bo deležen znatne evolucije, ostala pa bo maska v obliki ščita z drugačnimi dovodi zraka. Poleg tega so kljuke postavljene nižje, boki so bolj izraziti, zunanja stranska ogledala pa so dobila drugačno lokacijo. Oblikovalci so se potrudili tudi pri oblikovanju zadnjega stekla, ki lepo nadaljuje gladko strešno linijo proti zadku. Novi genesis G80 bodo pokazali septembra v Južni Koreji, na naše ceste pa bi lahko zapeljal še pred koncem leta.