Če vam je začelo srce hitreje biti vas moramo že na začetku razočarati, saj bodo polestar 2 najprej prodajali na Kitajskem, v ZDA, v Kanadi, v Belgiji, v Nemčiji, na Nizozemskem, na Norveškem, na Švedskem in v Veliki Britaniji, medtem ko so ostali trgi še pod drobnogledom. V Slovenijo ga bo verjetno treba uvažati. V vsakem primeru pa polestar 2 navduši z novo električno platformo CMA in z dvmea elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 300 kW (408 KM) in 660 Nm navora, kar pomeni manj kot 5 sekund do 100 km/h. Elektromotorja dobivata elektriko iz baterijskega sklopa, ki lahko vase sprejme do 78 kWh električne energije, s čimer lahko polestar 2 prevozi do 500 kilometrov.
Znotraj ne manjkajo tradicionalni rumeni varnostni pasovi, spredaj pa navduši armaturna plošča s čistimim in minimalističnim pridihom, digitalnimi merilniki in 11-palčni zaslon na sredini armaturne plošče. Poleg LED luči bo imel polestar 2 še panoramsko streho, na kateri se bo osvetlil logotip Polestar, ko se bo voznik približal avtomobilu s svojim telefonom. Ključ za odklepanje namreč ne bo potreben, vse nastavitve pa se bodo takoj spremenile na podlagi shranjenega profila telefona in voznika. Z nakupom bodo kupci dobili dostop do omrežja polnilnic v partnerstvu s podjetjem Polestar, na zaslonu znotraj pa se bodo vedno pokazale najbližje in med polnjenjem na zaslonu tudi preostali čas polnjenja. Ko bo polestar 2 zapeljal na staro celino bo verjetno na voljo z različno velikimi baterijskimi sklopi, vstopni model pa bo stal najmanj 39.900 evrov. Proizvodnja bo sicer stekla prihodnje leto, prvi primerki z dodatno oznako 'launch edition' pa bodo stali vsaj 59.900 evrov.