Z nabritim novincem preganjanje po cestah ne bo dovoljeno, saj ne bo imel prave homologacije, bodo pa lastniki iz 3,0-litrskega šestvaljnika lahko na progi iztisnili vseh 515 kW (700 KM) moči, slednja pa se bo preko sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika PDK prenašala na zadnji kolesi. V osnovi gre sicer za 911 GT2 RS, z izjemo delne zapore diferenciala. Kabino so kakopak popolnoma odstranili in pustili samo voznikov dirkaški sedež, dodali nov snemljivi volanski obroč iz karbona in barvni zaslon pred voznika, tudi šesttočkovni varnostni pas iz dirkalnika 911 GT3 R. Avtomobil premore tudi varnostno kletko in celo prezračevalni sistem s klimatsko napravo. Ohranili so še sistem za nadzor stabilnosti in zavorni sistem ABS, oba pa je mogoče prilagoditi ali popolnoma izključiti.
Ker je pri dirkanju zelo pomembna masa, so novincu namenili kar nekaj karbona in s karbonom ojačane plastike ter skupno sklestili kar 80 kilogramov, tako da na tehtnici pokaže samo še 1.390 kilogramov. Novo je zadnje krilo, ki je iz ojačane plastike, tudi streha in pokrova spredaj ter zadaj, 911 GT2 RS clubsport pa premore še 115-litrski rezervoar za gorivo in vgrajen sistem za gašenje požarov. Podvozje je popolnoma prilagodljivo, prvi lastniki pa bodo avtomobile v svoje dirkaške garaže zapeljali maja prihodnje leto za najmanj 405.000 EUR, zanje pa bodo organizirali še posebne dogodke Clubsport in mednarodne dirke.