V prvi vrsti so oblikovalci naredili bolj eleganten enoprostornik, ki nima več tako izrazito škatlaste oblike. Dejansko spominja na razred A z malenkost bolj dvignjeno streho in z zadnjim steklom, ki se spusti pod večjim kotom. Zaradi potrebe po večji uporabnosti je medosje za 3 centimetre daljše kot pri manjšem A, od sredine prihodnjega leta pa bodo ponujali celo drsno zadnjo klop, ki bo lahko zmanjšala ali povečala prtljažni prostor. Prostora bo tako lahko od 455 do 705 litrov. Seveda je tudi notranjost po vzoru razreda A, torej premore dva velika zaslona, eden je za digitalne merilnike, drugi za multimedijo. V primeru cenejših različic bosta v diagonalo merila 7 palcev, bolje založene različice bodo imele dva 10,25-palčna zaslona. Sprva bosta na voljo dva bencinska motorja na čistejši strani in trije dizelski na bolj umazani. Vstopni B 180 bo premogel 100 kW (136 KM) moči, enak 1,3-litrski turbobencinski stroj bo proizvedel tudi 120 kW (163 KM) moči in 250 Nm navora. Vsi motorji bodo spojeni s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, razen 2,0-litrski dizel, ki bo imel 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Na voljo bo še štirikolesni pogon, vstopni model pa bo spomladi prihodnje leto stal slabih 26 tisočakov.