Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj praktična in večja druga generacija

Audi Q3

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Audiju so končno pokazali dolgo pričakovano drugo generacijo modela Q3, ki bo po novem večja in bolj praktična, predvsem pa bo prekipevala od novih tehnologij, ki jih poprej ni bilo mogoče vgraditi.
Bolj praktična in večja druga generacija
Foto: Audi
25. 7. 2018 ob 6:00
Komentarjev: 0

Za novi audi Q3 bi lahko rekli, da je planil po hrani kot nekateri, ki se med dieto pregrešijo s sladkarijami. V dolžino je namreč zrasel za kar 97 milimetrov, tako da v dolžino po novem meri 4,48 metra, poleg tega pa je še 18 milimetrov širši in 5 milimetrov nižji. Za več prostora za noge, glave in komolce pa je kriva povečana medosna razdalja, ki je večja za 78 milimetrov. Oblikovno sicer še vedno spominja na preteklo različico, vendar ima bolj ostre linije in bistveno večjo masko, ki jo dopolnjuje 8 vertikalnih linij iz kroma. Poleg tega sta boka bistveno bolj izrazita, luči na zadku pa ožje in širše.

Največ novosti je kakopak v notranjosti, kjer bo poslej bistveno več tehnologij, celotna kabina pa je narejena v skladu z ostalimi modeli. Tako multimedijski zaslon na sredini armaturne plošče spominja na tiste v večjih A6, A7 in A8, v diagonalo pa lahko meri 8,8 ali 10,1 palca, odvisno od nivoja opreme. Celoten izgled armaturne plošče je tudi bolj čist, saj se je v osmih letih, odkar so dokončali prvo generacijo, marsikaj spremenilo. Digitalni merilniki bodo pred voznikom v vsakem primeru, vstopni zaslon pa v diagonalo meri 10,25 palca. Ob doplačilu bodo merilniki na že znanem zaslonu, ki v diagonalo meri 12,3 palca, oba pa ponujata kartografijo Google 3D in vgrajeno hitro internetno povezavo LTE, ki je pomembna pri komunikaciji med podobno opremljenimi avtomobili. Q3 lahko po novem s posebnim inteligentnim sistemom komunicira z ostalimi avtomobili in pridobi informacije o parkirnih mestih ali o nevarnostih, kot sta poledica in megla. Za varnost bodo skrbeli še radarski tempomat in določena mera avtonomne vožnje, ki bo na voljo samo pri sedemstopenjskih robotiziranih menjalnikih, v tem primeru bo lahko Q3 krajši čas sam zavijal, zaviral in pospeševal.

Praktičnost pri drugi generaciji ne bo več pod vprašajem, saj so zadnjo klop naredili pomično in se lahko prestavi za do 15 centimetrov, tako pa se lahko poveča prostor za noge ali prtljažni prostor. Slednji lahko pogoltne od 530 do 675 litrov, ko so sedeži približani vozniku in sovozniku, kar je bistveno boljše od pretekle generacije, ki je požrla 'samo' 420 litrov prtljage. Zadnji nasloni so nastavljivi, da je potnikom zadaj lahko bolj udobno, se pa vsak posebej prevrne. Če se prevrnejo vsi, nastane prostor, velik 1.525 litrov.

Sprva bodo na voljo trije motorji, eden turbodizel in dva turbobencinska. Vstopni 35 TFSI bo poganjal 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo proizvedel 110 kW (150 KM) moči in 250 Nm navora. Nad slednjim bosta postavljena 40 TFSI in 45 TFSI, v tem primeru pa bo 2,0-litrski prisilno polnjen štirivaljnik proizvedel 140 kW (190 KM) ali 169 kW (230 KM). Vsi bencinski motorji bodo sprva opremljeni samo s samodejnimi menjalniki, vstopni bencinski motor pa bo kasneje na voljo tudi z ročnim, čeprav bo navdušenje nad njim manjše. Kljub zvočni onesnaženosti bo za pogon lahko skrbel tudi 2,0-litrski turbodizel z oznako 35 TDI, ki bo proizvedel 110 kW (150 KM) moči, kasneje tudi 140 kW (190 KM). Vstopna motorja (35 TFSI in 35 TDI) bosta moč prenašala samo na sprednji kolesi, vsi ostali pa preko pogona quattro na vsa kolesa. Po napovedih se bo Q3 bistveno bolj udobno peljal, saj bodo na seznamu opreme še prilagodljivi blažilniki.

Vstopni modeli bodo obuti v 17- ali 18-palčna platišča, za osvetljevanje pa bodo uporabljali LED-žarometa. Na seznamu dodatne opreme bosta tudi LED-matrična žarometa, ki lahko izklapljata posamezne diode in na ta način ne slepita nasproti vozečih voznikov. Prvi primerki bodo v garažah lastnikov novembra, vstopni 35 TFSI pa bo verjetno stal vsaj 32.500 evrov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 8. 2020
Avgust 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 2 tedni  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 tedni  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 8 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  |