Slednji bi se lahko imenoval amiq ali anuq, čeprav bilo bolj logično, da bi se ime začelo na črko K. V vsakem primeru bo proizvodnja stekla šele konec prihodnjega leta in takrat bodo v drobovje vgrajevali nove 1,5-litrske prisilno polnjene bencinske motorje, ki bodo lahko delovali tudi na stisnjen zemeljski plin. V osnovi bo napeljava 48-voltna in zato bo kasneje mogoče naročiti tudi hibridno različico, ki bo na zadnji premi premogla elektromotor z močjo 20 kW (27 KM) in 70 Nm navora, poleg manjšega generatorja spredaj, tako da bo lahko amiq, anuq ali knuq kratke razdalje premagoval samo na elektriko, v kombinaciji s klasičnim motorjem pa bo mogoč tudi štirikolesni pogon.
Zadnji elektromotor bo mogoče popolnoma odklopiti in bo pogon samo na sprednji kolesi, kljub temu pa se bo energija pri zaviranju ali jadranju po klancu navzdol ponovno vrnila v baterijo, ki bo nameščena pod sprednjima sedežema. Pri Škodi ob tem obljubljajo, da bo takšen novinec do stotice pospešil v 9,3 sekunde in dosegel hitrost 200 km/h, zaradi manjšega rezervoarja za gorivo pa bi skupni doseg lahko znašal okoli 600 kilometrov. Hibridne različice kljub temu ne pričakujte zgodaj, saj jo napovedujejo za prvo polovico prihodnjega desetletja. V osnovi bo vision X poganjala paleta konvencionalnih prisilno polnjenih motorjev, bencinska bosta imela prostornino 1,0 in 1,5 litra, kakšen bo dizel in če bo sploh na voljo zaenkrat še ni znano.
Najnovejša dražilna fotografija lepo namiguje izgled avtomobila, ki bo sicer dolg 4.250 milimetrov in širok 1.800, tako da bo večji tako od volkswagna T-roc kot tudi od seata arona. Pri Škodi namreč želijo, da njihov manjši križanec zagotavlja dovolj prostora tudi za družine, zato bo medosje dolgo 2.645 milimetrov, torej 55 več od tistega pri T-rocu in 80 več od arone. Več po premieri v Ženevi.