Audijev koncept aicon lahko vase sprejme 4 potnike, po dva v vsaki vrsti, prikazuje pa prihodnje oblikovalske smernice za zunanjost in notranjost, v kateri ni ne volana ne stopalk. Aicon je dolg 5.444 milimetrov, kar pomeni da je celo 20 centimetrov daljši od audija A8 s podaljšanim medosjem, narejen pa je na platformi za električna vozila koncerna Volkswagen – MEB. Aicon je platformo spravil do ekstremov, saj je medosje dolgo kar 3,47 metra, koncept pa je obut v pnevmatike na 26-palčnih platiščih. Šesterokotna maska, kot jo ima koncept, bo postala zaščitni znak vseh električnih avtomobilov s štirimi prstani na obrazu.
Aicon je zanimiv tudi zato, ker nima klasičnih luči za osvetljevanje cestišča, saj naj bi tehnologija samodejne vožnje le-te odpravila. Namesto klasičnih luči ima aicon projektorje, ki projicirajo svetlobo na cestišče in 'oči', ki se odzovejo na pešce in druge udeležence na cesti. Poleg tega aicon ne oddaja svetlobe, ko se voznik odstrani iz vozila, pač pa za njim, če je parkiral v temi, pošlje mini dron, ki vozniku osvetljuje pot. Poleg tega so potnikoma zadaj na voljo samomorilska vrata, ki so kriva za odsotnost B-stebrička, posledično pa je lažji vstop na zadnjo klop.
Sprednja sedeža je po drugi strani mogoče obrniti za do 15 stopinj levo ali desno in tako je lažje vstopanje in izstopanje, ali komuniciranje z ostalimi potniki med vožnjo. Sprednja sedeža je mogoče prestaviti za 50 centimetrov naprej ali nazaj in ker nista vpeta v tirnice, pač sta nameščena na tapecirane panele, se noge potnikov premikajo skupaj s tlemi. Kot rečeno v notranjost ni ne volana ne stopalk, zato armaturna plošča v celoti objema sprednji del notranjosti, poleg tega pa se paneli v notranjosti osvetlijo, ko se v avtomobil spravi potnik. Audi aicon ima še osebnega asistenta, ki so ga poimenovali PIA, potnike pa prepozna po njihovih pametnih telefonih in shranjenih nastavitvah. Na dotik občutljivi paneli omogočajo še nadzor nad prezračevalnim sistemom in spreminjanje nastavitve sedežev, kar pa je mogoče tudi preko zvočnih ukazov in preko sledenja oči potnikov. Neobičajno velik je tudi prtljažnik, ki pogoltne 660 litrov, kar je še dodaten dokaz, da so lahko tudi električna vozila praktična.
Za pogon ima aicon štiri elektromotorje, ki proizvedejo 257 kW (350 KM) in 550 Nm navora, večino zaviranja pa aicon opravi preko rekuperacije zavorne moči, tako da so tudi zavorni diski postavljeni bliže elektromotorju, zaradi čim manjših izgub. Poleg tega takšna postavitev odpravi tudi potrebo po zračnem hlajenju koles, ki ustvari zračno turbulenco in dodaten upor. Popolnoma električni pogon je kriv tudi za neverjetno majhen obračalni krog, ki znaša samo 8,5 metra. S polno baterijo pa lahko prevozi od 700 do 800 kilometrov.
Poleg tega pa audi predstavlja tudi pametni koncept električnega SUV-ja z nizko streho elaine, ki je pravzaprav nadgradnja koncepta e-tron sportback, ki so ga pokazali še v Shanghaiju. Elaine se lahko naokoli prevaža popolnoma sam, zato lahko potnike odloži na določenih destinacijah in se potem sam zapelje v garažno hišo. Elektromotor na sprednji premi in dva na zadnji so krivi za štirikolesni pogon, sistemske moč pa je za 320 kW (435 KM) ali 370 kW (503 KM), v načinu boost. Tako lahko elane do stotice pospeši v 4,5 sekunde in s polno baterijo prevozi do 500 kilometrov.