Vsi vemo, kako težko čakamo premiere novih avtomobilov, zato so se pri BMW-ju odločili pred uradno razgrnitvijo pokazati osveženi i3, ki bo odslej na voljo v dveh različicah. Klasični i3 bo še vedno premogel elektromotor, ki proizvede 125 kW (170 KM) moči in 250 Nm navora, različica i3s pa bo dobila elektromotor, ki bo proizvedel 135 kW (184 KM) moči in 270 Nm navora, tako da bo lahko stotico dosegel v 6,9 sekunde, če bo imel še podaljševalnik dosega, pa bo enako nalogo opravil v 7,7 sekunde. BMW i3s bo imel športno podvozje, drugačne vzmeti in blažilnike, v primerjavi s klasičnim i3 bo za 10 milimetrov bliže tlom, prav tako pa so uspeli razširiti kolotek za 40 milimetrov. Posodobili so še elektronski program stabilnosti, ki bo zagotavljal optimalno vodljivost v vseh vremenskih pogojih, program dinamičnega oprijema pa bo dovoljeval celo blage in varne zdrse zadka.
Vizualno se bo osveženi i3 malenkostno le razlikoval od predhodnika, spredaj po drugačnem odbijaču in LED-lučeh, prav tako pa sta klasični meglenki nadomestili LED-meglenki, ki sta že vgrajeni v žarometa, na mestu meglenk pa bodo odslej LED-smerniki. Na zadku je spremembe težje opaziti, bo pa LED-luči dopolnjevalo več kontrastnih barv. Med slednjimi bosta novi melbourne rdeča in imperial modra, kupci pa se bodo lahko odločili za belo, črno ali sivo, celo za barvo protonic blue, ki je bila prvič na voljo pri lanskoletni prevetritvi. Odslej bo lahko streha pri i3 srebrne barve, medtem ko bo avtomobil odet v katerokoli drugo. BMW i3s se bo sicer ponašal še s črnimi obrobami blatnikov, ki bodo vizualno poskrbele za še širši izgled, bo pa i3 na voljo z 20-palčnimi dvobarvnimi platišči in ob doplačilu tudi s črnim pokrovom motorja.
Notranjost bo večinoma nespremenjena in se bo še naprej ponašala z okolju prijaznimi elementi, med katerimi so naravno usnje, reciklirana embalaža in les evkaliptusa, seveda odvisno od nivoja opreme. Pri BMW-ju dodajajo, da je več kot 80 odstotkov vidnih površin narejenih iz obnovljivih ali ponovno uporabljenih virov, modri varnostni pasovi, ki namigujejo na električni pogonski sklop, pa bodo na seznamu dodatne opreme. Nov je še multimedijski sistem in 10,25-palčni zaslon, izboljšali pa so še prepoznavanje zvočnih ukazov in dodali podporo za apple carplay in številne nove aplikacije.
BMW i3 bo lahko s polno baterijo prevozil 300 kilometrov, i3s pa 'samo' 280, čeprav podatki za različico s podaljševalnikom dosega še niso na voljo. Dobra novica je tudi boljša optimizacija polnjenja, zaradi česar bodo lastniki lahko preko stenskega polnilnika BMW i wallbox svoj i3 napolnili za 180 kilometrov v treh urah, celoten postopek polnjenja pa bo, kot poprej, mogoče spremljati preko aplikacije na pametnem telefonu. Vse to pa bo stalo dobrih 1.000 evrov več že pri vstopnem modelu, ki je pri nas trenutno na voljo za vsaj 38.550 evrov, i3s pa bo stal vsaj 43 tisočakov. Z državno subvencijo pa bo cena lahko nižja.