V vsej svoji pritlikavi veličini so ga včeraj ob 17. uri pričeli razkrivati javnosti in slabi dve uri kasneje je bil že popolnoma razgaljen. To so storili na sila zanimiv način, namreč kar prek Twitterja. Ideja je bila ta, da ste lahko tudi vi sodelovali pri slačenju, namreč vsak 'tweet', ki je vseboval oznako #undressnewtwingo, je botroval razkritemu koščku kamuflažne obleke. Prenos v pižame (resno) oblečenih plesalcev so predvajali v živo in marsikdo bi rekel, da je bilo plesanje dovolj nezanimivo, da ni prilepilo oči na ekran. Kakorkoli, vse to je obstranskega pomena, namreč končno imamo pred sabo malčka, ki ga bodo proizvajali v novomeškem Revozu skupaj z novim smartom, s katerim si deli platformo. Za slovensko gospodarsko torej ni nepomemben, Revoz bo namreč zaradi proizvodnje obeh malčkov zaposlil dodatnih 270 delavcev, kar je za razmere veliko.
Renaultov koncept twin'run
Novinec je obdržal nemalo dizajerskih potez koncepta twin'run, ki je bil na prvi pogled in z enim očesom zamižanim malce podoben pokojnemu renaultu 5. Nanj namigujejo padajoč zadek, ploski sprednji del in kratka previsa, ki so se do proizvodne različice obdržali v skoraj identični obliki. Vendar vse to ni nič posebnega. Za podobo bi morda lahko rekli, da se bo prehitro zlila z obzorjem povprečno oblikovane pločevine, vendar posebnost tiči v pogonskem sklopu. Malček bo imel namreč motor zadaj pod prtljažnikom, kar jim je omogočilo, da so armaturno ploščo in celotno kabino pomaknili nekoliko bolj naprej, kar pomeni več prostora za potnike. Francozi celo trdijo, da se bohoti s prostornino, ki smo je sicer vajeni pri predstavnikih višjega razreda. Kaj to pomeni za varnost pri čelnih trkih, ne vemo. Vemo pa, da se bo moč prenašala na zadnji kolesni par, kar je za razred mestnih malčkov zaenkrat nezaslišano in bo nedvomno zanimivo. Pri Renaultu zaenkrat še skrivajo številke, ki se tičejo pogona, vendar verjetno ne bomo brcnili preveč v temo, če rečemo, da bo twingo dobil par trivaljnih agregatov, od tega verjetno tistega TCe iz clia, ki ima 900 kubičnih centimetrov prostornine in proizvede solidnih 66 kilovatov.
Tale slika zgoraj namiguje na širok nabor elementov personalizacije, kar je pri mestnih malčkih postala že nuja.
Med drugim bodo na voljo razna lita platišča, kontrastna zunanja vzvratna ogledala, barvni kompleti v notranjosti in zunanje nalepke, ki poudarjajo športnost, ki je zaenkrat ni. Slika razkriva tudi možnost platnene strehe, ki se 'zapelje' proti zadku vozila, tako da gre v bistvu za targo, ki smo je navajeni že pri fiatu 500 in citroënu DS3. Mere so kompaktnejše kot pri predhodniku, vendar bo za razliko od tega sedaj na voljo tudi model s petimi vrati. Kljuki zadnjih vrat sta na čast športnosti in vsesplošne estetike skriti v okvir, kar je za znamko noviteta tudi pri novem cliu.
Za pričakovati je, da bo malček v naše ozračje spustil precej manj kot 100 gramov ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer in porabil pod štiri litre na 100 kilometrov, če bo želel ostali konkurenčen tudi na zelenem področju. Kakor rečeno, številk zaenkrat še ni, nadejamo pa se jih lahko tokom ženevskega avtosalona, ki se vztrajno bliža. Poleg številk in dimenzij avta čakamo tudi še slike notrajnosti, ki bo skoraj nedvomno vsebovala sistem R-link z zaslonom na dotik, ki smo ga navajeni iz clia. Več informacij torej, ko ga bodo predstavili na ženevskem avtosalonu čez dobra dva tedna, zaenkrat pa naj bo to dovolj.