Prestolnica je tiste sobote bila prizorišče dogajanja še zadnjega rednega dela Zelenega volana sezone, neposredno pred velikim finalom. Med vsemi izžrebanci sta tako samo še dva tekmovalca dobila priložnost sodelovati v finalu in osvojiti hibridni auris za cel mesec. Na taisti dan je Toyota Center v ljubljanskem BTC-ju imela tudi dan odprtih vrat, kjer ste vsi potencialni kupci ter firbčneži lahko sedli za volan katere od toyot ter se podali na testno vožnjo. Šesti Zeleni volan, ki ga oddaja Volan organizira v sodelovanju s Toyoto in Zavarovalnico Triglav, zadnji v rednem delu, se je tako lahko pričel.
Ker je bil to zadnji Zeleni volan, smo se odločili stvari še nekoliko začiniti. Te so sicer zaradi blage predpraznične mrzlice na cestah že itak bile, ampak kljub vsemu smo se odločili tako za redni del kot tudi finale vsem tekmovalcem dodati še en parameter. Do takrat smo, kot veste, merili porabo in povprečno hitrost odpeljane trase, ki je služila v primeru, da sta dva tekmovalca imela na deciliter enaki porabi. Vedeli smo, da so vsi tekmovalci varčni, ampak v kolikšni meri vozijo tudi varno? No, pred kratkim smo izvedeli za Triglavovo aplikacijo Drajv, ki smo jo med drugimi preizkusili na tej povezavi, in s pomočjo nje in pametnih telefonov prišli še do dodatne meritve - ocene varne vožnje. Ta je bila v rednem delu prisotna samo kot zanimivost in priložnost za testiranje aplikacije pred finalom, kjer pa je ocena dejansko vplivala na končni rezultat.
Trasa rednega dela je bila krajša kot običajno, v dolžino je znašala točno sedem kilometrov. Izpred Toyotinega centra v BTC-ju so se tekmovalci napotili južno proti Letališki cesti, jo ucvrli proti obvoznici, se nanjo priključili za tistih nekaj metrov in na zaloškem izvozu obrnili ter se napotili nazaj po enaki poti. Pri tej trasi je bilo ključno vzdrževanje pravilne hitrosti na 3-kilometrski ravnini na Letališki cesti. Aurisova 1,2-kilovatnourna baterija je dovolj samo za dva do tri izključno električno gnane kilometre, kar pomeni, da je bilo potrebno veliko taktiziranja.
Po končanih vožnjah je bilo očitno, da se je tekmovalcem najbolj obrestovalo, če so prvo polovico vozili normalno z malce bolj naglimi pospeševanji, torej samo z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, da se je baterija do obvoznice skoraj v celoti napolnila, nazaj grede pa so jo z izjemno nežno nogo na ravnini izpraznili. Takšna taktika se je najbolj obrestovala dvema tekmovalcema, ki sta se tako uvrstila v finale. Tokrat smo kot največja zelenca okronali sledeča:
Klemen Kladnik - 2,9 litra
Igor Lukner - 3,1 litra
Zmagovalca rednega dela in zadnja finalista Igor in Klemen
Iskrene čestitke Klemnu in Igorju! Klemnu še posebej, saj mu je edinemu uspelo aurisa prepričati, da je na tej trasi pil manj kot tri litre goriva, Igorju pa zato, ker mu je edinemu uspelo na aplikaciji Drajv dobiti najboljšo možno oceno varčne vožnje, čisto stotico. Tako, zadnji del rednega dela tekmovanja je bil zaključen, prejeli smo še poslednja tekmovalca, ki sta se pridružila eliti varčnežev, dvanajsterici najboljših širom Slovenije, ki so najbolj racionalno polnili in trošili aurisovo baterijo. Ampak samo eden se je za en mesec domov odpeljal z hibridnežem. Kdo je bil najboljši, izveste v naslednji oddaji Volan.