Deljene površine za kolesa in avte
Varno za volanom


Stranske črte, ki so pomaknjene bolj k sredini ceste, psihološko vplivajo na voznike avtomobilov in posledično v teoriji vozijo počasneje tudi takrat, ko si ceste ne delijo s kolesarji. V praksi pa Anže ne opazi bistvene razlike v hitrosti avtomobilov, ampak da marsikdo vozi popolnoma narobe!
Dobra rešitev? Seveda. Vse, kar izboljša varnost za vse udeležence, je lahko dobro, če ne zmanjša pretočnosti. Zdaj veste, kako je prav, kolesarji pa ne pozabite še na lučke in odsevna telesa, da se vas bo dobro videlo!



Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















