Karavana Modrega volana se je ustavila pred Srednjo tehniško šolo Koper, do koder se je Iztok pripeljal s hibridno toyoto C-HR, ker bodo kmalu vsem našim avtomobilom pri premikanju pomagali škrati elektroni, zato je dobro, da se bodoči avtoserviserji seznanijo tudi z novimi tehnologijami in so v koraku s časom. Prav tako v Koper vsak dan prispe na tisoče novih avtomobilov, in čeprav gre večina mimo naše države, dela za dekleta in fante v avtoservisni panoge vsekakor ne bo zmanjkalo.
Kot vedno smo tudi tokrat najprej preverili teoretično znanje dijakov, kar je še posebej zanimivo, saj morajo fantje zbrati tri pravilne odgovore, samo štirje pa dobijo priložnost opravljanja naslednje naloge. Seveda vsak napačen odgovor odbije pol točke, zato se teoretičen del včasih zaključi šele po pol ure. Fantje so hitro ugotovili, da najbolj logičen odgovor ni vedno pravilen, so bili pa najhitrejši vseeno Patrik, Martin, Matej in Nik.
Nato je napočil čas menjave avtomobilskega plašča, kar na obali sicer ni nuja, saj snega ne vidijo ravno pogosto, vendar jo je letos zima že zagodla v notranjosti države, zato je treba imeti zimske pnevmatike. Žreb je določil, da se bo prvi s plaščem toyote C-HR spopadel Martin, ki ga je zamenjal v dobrem času 3:27. Naslednji Patrik je bil še 10 sekund hitrejši, pri Mateju pa se je štoparica ustavila pri 3:13. Tako se je Patrik že skoraj veselil vnovičnega mazanja rok pri zadnji nalogi, vendar je vse z odličnim časom 2:47 prehitel Nik.
Medtem, ko so fantje zagrizeno menjavali gume, je Iztok našel čas, da se je igral s telefonom in brskal po aplikaciji Moj Generali, kjer je opazil, da so vse pomembne številke zbrane na enem mestu. To pride še kako prav, ko gre kaj narobe in ni časa za iskanje, v aplikaciji pa enostavno kliknete Generali asistenca in nato še številko, ki jo rabite. Čisto enostavno.
Matej in Nik sta imela pred sabo še zadnjo in najtežjo nalogo. Morala sta zamenjati izpušni lonec, kar se na prvo žogo zdi enostavna naloga, vendar ni. Prvi je začel Matej, ki je imel pri prvi nalogi slabši čas, Nika pa smo prosili, da je odšel v drug razred, da ne bi videl, kako se je naloge lotil Matej. Začel je suvereno, vendar je že pred začetkom povedal, da z menjavo izpušnega lonca nima izkušenj, pa je nalogo kljub temu opravil suvereno.
Štoparica je pokazala 2:58, Matej pa tudi ni imel pretirano umazanih rok, saj je bila toyota C-Hr s stotimi kilometriza sabo še čisto nova. Tudi Nik je začel zelo hitro, saj je potihoma želel v veliki finale, in z nalogo zaključil v zelo dobrem času. Pred razglasitvijo sta bila navidez precej mirna, v resnici pa je v njima kar vrelo, zato se je ob ugotovitvi, da je zmagovalec, Niku na obrazu pojavil ogromen nasmeh. Nik se bo tako skupaj z ostalimi finalisti v velikem finalu boril tudi za službo pri Toyoti.