2. del - Ljubljana
Modri volan


Začetno tremo so dijaki hitro premagali in se spet izkazali z dobrim znanjem teorije. Pravilno so odgovorili na precej vprašanj in kar nekaj časa je trajalo, preden smo dobili štiri kandidate za naslednji krog. Najprej je zbral tri pravilne odgovore Dani, sledili so mu Alen, Saša in Blaž. Izmed 900 dijakov, med katerimi se letos izobražuje okoli 70 novih avtoserviserjev, so v Ljubljani posebni v tem, da imajo v zaključnem letniku tudi dekle, kar je edinstveno med slovenskimi avtoservisnimi šolami.
Z menjavo avtomobilskega plašča, pri čemer so tekmovalci letnega zamenjali z zimskim in pri čemer smo merili čas, je začel Dani, ki se je pošteno zagnal in skušal takoj doseči najboljši čas, da bi prišel do finalne naloge. Vendar je imel nekaj težav z letnim plaščem, ki se nikakor ni hotel rešiti jeklenega platišča. Štoparica je pokazala 3 minute in 43 sekund, Dani pa s časom ni bil najbolj zadovoljen.
Blažu je menjavanje avtomobilskih plaščev povzročalo manj preglavic, a je bilo zelo očitno, kako zagnan je bil, ko je kar pozabil na okolico in uspel izvesti še akrobatski trik. K sreči brez poškodb, nalogo pa je opravil izjemno hitro, slabo minuto hitreje kot Dani.
Za Blažem je bil na vrsti Alen, ki je bil pravo nasprotje tekmovalcev pred sabo in se menjave lotil počasi. Sicer je korektno opravil menjavo, s časom 4 minute in dve sekundi pa žal ni bil konkurenčen Daniju in Alešu pred njim. Zdaj pa nas je čakala še Saša in vsi smo upali na presenečenje ter navijali za edino žensko. Pokazala je veliko spretnosti in očitno je bila Saša tudi fizično dobro pripravljena. Največ težav pa ji je delal zadnji vijak, s katerim se je ukvarjala predolgo in je tako za 16 sekund zgrešila finale. Vseeno je bila Saša lep dokaz, da si tudi ženske znajo umazati roke.
Dani in Blaž sta se tako uvrstila v sklepni del, pri čemer sta za zamenjavo vžigalnih svečk uporabila Uniorjev namenski set orodja. Najprej sta snela vžigalne kable z namenskimi kleščami, nato pa svečke odvila z nasadnim ključem. To je eno od najpogostejših opravil avtoserviserjev, menjamo pa jih, ker se iztrošijo. Proizvajalci sami priporočajo menjavo na določeno število kilometrov; navadno je to nekje na 30 tisoč kilometrov, pri boljših, platinastih, pa so menjalni časi tudi 80 tisoč kilometrov, kot nam je zaupal Jure Kočar iz AMZS.
Nove svečke, ki so del Seatovih originalnih nadomestnih delov, sta naša finalista čisto na koncu privila še z moment-ključem, eden od njiju pa se je uvrstil v veliki finale v decembru, ko se bo potegoval tudi za glavno nagrado, Uniorjev voziček s 330-delnim setom orodja v vrednosti več kot 4.000 EUR! Kako se je vse skupaj razpletlo, si oglejte v zgornjem videu.







Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















