Zadnjič se peljem po avtocesti in pok, mi z nasprotnega pasu v vetrobran prileti kamen. Sem se prav ustrašil. Najprej je bila samo udolbina, čez 15 minut pa že črtica. Torej kamen ni bil tako nedolžen.
Potrebna je bila menjava, jasno, obenem pa se mi je zdela to odlična priložnost za prispevek, ker marsikoga zanima, kako to izgleda. Sama menjava je za stranke avtohiš precej enostavna. Najprej se je treba prijaviti na servis, kjer se izpolnijo vsi potrebni papirji, v avtohiši pa nato prijavijo škodo na zavarovalnico. Pri Avtohiši Vrtač so nato odprli delovni nalog in naročili material, sama šipa pa je prišla že en dan po naročilu.
Avtomobil nato odpeljejo v delavnico in odstranijo zaščite vetrobranskega stekla, ter poškodovano steklo tudi odrežejo. Nato očistijo površino, na katero se bo kasneje nalepilo novo steklo, namestijo novo lepilo in potem novo steklo. Celotna menjava za volkswagn ID.4 traja okoli 4 ure, v kar je vključena menjava stekla in kalibracija sprednje kamere. Samo steklo se suši približno 2 uri, nakar je avtomobil pripravljen za vožnjo po cesti. Naš ID.4 ima še ogrevano steklo in kamero, kar pa ni povzročilo nobenih dodatnih zapletov, saj so vsi sistemi takoj pripravljeni na priklop.
Prednost menjave pri avtohiši je, da lahko stranka vse uredi na enem mestu, brez obiska zavarovalnic, hitro in enostavno. Strankam v vmesnem času nudijo še nadomestno vozilo, da so lahko mobilne v času popravila, po enem dnevu pa lahko stranka pride nazaj po svoje vozilo.
Zavarovanje stekla pri Zavarovalnici Triglav je krito v splošnem kasku in posebni kombinaciji zavarovanja stekla, ki ji pravijo E kombinacija. Razlika je, saj če se uveljavlja škoda po splošnem kasu, stranka izgubi bonus in plača odbitno franšizo. Če ima stranka sklenjeno še E kombinacijo, ni ne odbitne franšize ne izgube bonusa. Stranka ima manj stroškov, če sklene še dodatno zavarovanje, saj je poškodba vetrobranskega stekla zelo pogosta poškodba. Novo vetrobransko steklo je skupaj z menjavo stalo 1.423 EUR.