Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdo so tokrat borci v areni?

PRIMA - veliki primerjalni test

Avtor prispevka: Jure Cehner
Prestižni segment limuzin srednjega razreda je prizorišče, kjer si proizvajalci dajejo največ udarcev pod pasom. Je velika arena stalnih borb za preživetje in tokrat smo se v velikem primerjalnem testu z ostalimi uredništvi podali v samo osrčje bitke. Kateri bo nadvladal?
Kdo so tokrat borci v areni?
Foto: Gašper Pirman, Ciril Komotar
12. 4. 2017 ob 9:00
Komentarjev: 0
PRIMA - prestižne limuzine srednjega razreda
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Našli smo že najboljši karavan spodnjega srednjega razreda, tudi najboljši mali križanec; kaj pa, če imate dovolj pod palcem, da se zanimate za nakup nečesa bolj prestižnega? Denimo, limuzino srednjega razreda oz. D-segmenta? Tu se med konkurenti bije enako trda bitka kot v prejšnjih dveh razredih, le da lahko na rovaš več zahtevanih evrov proizvajalci s svojimi avtomobili pokažejo še več mišic. Da si ne bo vam treba razbijati glave, smo si jo mi namesto vas. Pa ne le mi, še sedem ostalih avtomobilističnih uredništev na naši strani Alp. Kot je že v navadi pri velikem primerjalnem testu PRIMA, smo glave staknili skupaj z uredništvi Avtomobilizma, Avto Fokusa, Dnevnika, Financ, SiOLa, Žurnala in s Cirilom s Komotar minute.

Prestižne limuzine srednjega razreda so običajno za proizvajalce, ki s svojo ponudbo manj posegajo v nižje razrede, prodajno najpomembnejši produkti. So znanilci svežih tehnologij, oblikovno pa najbolje zastopajo posamezno znamko. Izbrali smo šest vozil, jih oglodali do kosti, ocenili praktično vsak parameter in jih zvrstili od najboljšega proti najslabšemu. Pomembno je bilo, da so si cenovno primerljivi in imajo podobne motorje. Kajpak smo zbrali po znamkah posamezno najbolj prodajane dizle, le lexus je poganjal hibridni pogonski sklop. In kdo so tokrat nastopajoči? Po abecednem vrstnem redu si sledijo tako:

Alfa romeo giulia

Pri Alfi Romeo so lani konec leta po skoraj sedemletni pavzi končno predstavili težko pričakovano giulio. Giulia ni novo ime, pri Alfi so model s to oznako prvič lansirali že leta 1962. Preko milijon so jih prodali v dobrih 15 letih, to pa pomeni, da je govora o enem najbolje prodajanih modelov v zgodovini te italijanske znamke. Dobrih prodajnih rezultatov se ne bi branili tudi danes, a bo naloga tokrat težja. Sami priznavajo, da neposredno napadajo kar nemško 'sveto' trojico in da imajo tudi tokrat z modelom velike načrte. Velike besede, ki smo jih postavili na preizkus. Nemara bo lahko prav giulia tista, ki bo odločala o nadaljnji usodi znamke? Je novinka dovolj suverena, da lahko učinkovito napade v tem segmentu neprimerljivo bolj izkušene nemce?

Audi A4

Od modela A4 se ob lansiranju jeseni leta 2015 ni pričakovalo nič manj kot dovršena popolnost. Povečini tudi ni razočaral, saj je tehnološko in kakovostno soliden skupek pločevine in kablovja, vendar redkokomu je zaradi svoje sila konservativne vizualne podobe zašibil kolena. Subtilne spremembe bočne silhuete in na prvi pogled le spremenjene luči spredaj in zadaj neverjetno suvereno skrivajo dejstvo, da gre za povsem novo generacijo, ki ima novih kar 90 odstotkov vseh sestavnih delov. Ga lahko le podkožje in uglajen dvolitrski motor TDI postavi pred ostale tekmece?

BMW 3

BMW serije 3, pravi starosta med konkurenco, bije bitko že v svojem sedmem letu. Za ovinkom je že nov, ki bo splovljen naslednje leto, vendar se kljub ne najbolj modernemu videzu še vedno dostojno postavi ob bok mladeži iz konkurenčnih mlinov, še posebej, ko je govora o počutju za volanom. Kot veste, BMW je znamka, pri kateri na svoj račun lahko pridete tudi najbolj zahtevni, tisti, ki potrebujete nadvse prestižno notranjost, vrhunsko udobje in najsodobnejše elemente in BMW 3 še vedno uspešno zastopa Bavarce v vseh teh aspektih. Na test smo postavili BMW 320d.

Jaguar XE

Za Jaguar bi lahko rekli, da se je končno in dokončno zbudil. Kot po tekočem traku predstavlja nove modele: v zelo kratkem času so kakšno leto ali dve nazaj predstavili XE, ki nas je tokrat najbolj zanimal, pa malo večjega brata XF, tudi terensko obarvani F-pace je že ugledal dnevno svetlobo. Kot rečeno, XE je limuzina tega segmenta, ki smo jo vzeli pod drobnogled. XE je v podobnem 'zosu' kot alfa romeo, saj oba na sveže napadata sveto nemško trojico. Enako kot alfa tudi XE s svojo svežino stavi nase, vendar če alfa prepriča s svojo odzivnostjo in športnostjo na cesti, XE še toliko bolj z izvrstnim podvozjem in pretežno aluminijastim skeletom. 20d je bil pogonski sklop, ki je poganjal testneža. Ima mačka dovolj nabrušene kremplje?

Lexus IS

Lexus je edini predstavnik, ki častno zastopa preostali svet, ki ni Evropa, konkretno pač Japonce. V vodstvu Toyote so najbrž prav zaradi prvih dveh rodov lexusa dobro spoznali, kako težaven je prodor na evropski trg premijskih avtomobilov. Čeprav sta bila modela IS do aktualnega povsem solidna avtomobila srednjega razreda, tudi z nekaterimi prepričljivimi lastnostmi s pridihom premijskih, mu je šele v tretje uspelo dostojno stopiti ob bok evropejcem. V nekaterih pogledih jih je s ponudbo naprednejšega hibridnega sklopa celo presegel. Pri modelu 300h prepriča kombinacija dovolj močnega dvoinpollitrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja, ki sta združena z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom CVT. Bosta napredna tehnologija in samurajski izgled dovolj za konec nemške nadvlade?

Mercedes-benz C

Tudi Mercedes-Benzov razred C ni več med najnovejšimi, je pa nekaj še vedno zagotovo – najbolj eleganten od vseh. Notranjost C-ja je tudi ena najlepših v avtomobilskem svetu in zaradi tega se boste v njem počutili bolj posebno kot v ostalih tekmecih. In to je zelo pomembno, boste vsaj ves čas vedeli, čemu ste namenili toliko denarja. Dobro, le škripanje armaturne plošče morate odmisliti. Proti ostalim smo uperili dobro prodajani model 220 d, ki uspešno združuje pravo mero umirjenosti s športnostjo. Ga bosta renome in eleganca postavila nad ostale?

V petek bo jasno vse, ko bo na tem mestu že nov prispevek z razglasitvijo zmagovalca! Kdo je vaš favorit? Tamle na desni lahko glasujete za svoj pribljubljeni model, spodaj v komentarju pa utemeljite vaš izbor.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 5. 2020
Maj 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |