Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Iz roda v rod

Peugeot 307

Avtor prispevka: Jure Cehner
Pravijo, da je rabljen avto vedno potrebno kupiti od nekoga, ki ga poznaš. Jure iz Dravograda dokazuje, da so tudi več kot 12 let stari avti in z več kot 200 tisoč prevoženimi kilometri lahko varen nakup...
Iz roda v rod
Foto: Gašper Miš
2. 11. 2014 ob 18:20
Komentarjev: 2
video tvoj volan peugeot 307 - Jure Miklavc
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

... če kupiš avto od družinskega člana, seveda. Še najbolje od vestnega očeta. Ko brskamo za oglasi na spletnih straneh, kajpak nikoli ne zasledimo podatkov o prejšnjih lastnikih, ki pa so običajno ravno ključnega pomena. Četudi izgleda avto brezhiben na prvi pogled, se lahko težave zaradi malomarnega lastništva kaj hitro pojavijo v bližnji prihodnosti, zato pomaga, da vemo, da je avto bil v dobrih rokah. Jure se tega načela drži.

Si imel ob nakupu pomisleke, glede na to, da avto ni ravno rosno mlad?

Absolutno. Ko sem se na začetku letošnjega leta odločil, da prevzamem ta avto, sem moral zadevo kar dobro premisliti. Vedel sem, da šteje avto že 12 let, prevoženih je imel kar 225.000 kilometrov in da koroške ceste do vozil niso ravno prizanesljive. No, kot se je izkazalo, sem dobil lepo ohranjen, skrbno servisiran in vzdrževan ter svojim letom še vedno moderen peugeot 307. Drži, ko pravijo, da je avto vedno potrebno kupovati od nekoga, ki ga poznaš. Tako si lahko prepričan, da je z avtom vse v redu, pa še manjša možnost je, da te opeharijo. 

Kako je opremljen?

Oprema je standardna, od nujnih stvari pa ima vse. Ne manjkajo torej avtomatska klima, originalni radio, vendar sem tega kar hitro zamenjal s takim, ki ima tudi USB, da sem lahko nanj priklopil ojačevalec. Seveda ima tudi ABS, ki mi je sicer že malce nagajal, ampak nič kaj resnega. Od opreme najbolj pogrešam originalni naslon za roko, ki sem ga bil primoran nadomestiti z univerzalnim, ter potovalni računalnik. Tega predvsem zato, ker s tem avtom porabim bistveno več goriva kot s prejšnjim dizlom in bi rad imel več nadzora nad porabo. Zadnjega pol leta skrbno beležim kilometre in porabljene litre in če izračunamo, znese skupna poraba 7,5 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, kar pa tudi ni katastrofalno. Obupen je samo čas, ki ga porabim za vse to.

Avto ni ravno športnik, kajne? 

307 ima 1,6-litrski bencinski motor z 81 kilovati oziroma 109 'konji'. Motor je kar len in ga je treba prevečkrat naviti tudi preko 4.500 obratov, da se lahko kam pride. Da ima avtomobil 1.300 kilogramov, se še kako pozna. Vožnja v njem je takšna, kot se za francoza spodobi. Udobna, mehka in zelo pregledna. Vendar pa udobnost oziroma mehkoba podvozja terja tudi svoj davek. Volanski mehanizem je prevečkrat premehak in se ti včasih lahko zgodi, da si kar naenkrat na robu ceste. Prav tako ta avto ni narejen za divjanje po ovinkih, saj se rad kar precej nagiba. Ampak itak nisem tip človeka, ki bi se preganjal okoli za adrenalin. Seveda me včasih premami pritisniti po gasu in položit kak ovinek na prazni cesti, vendar kljub temu sta mi udobje in varnost na prvem mestu. Pred tem sem vozil citroëna xsara in tam sem se navadil udobja, ki v 307 ni nič slabše.

Da si posegel po francozu, ti torej ni žal?

Ne, sploh ne. Ravno zaradi udobja in varnosti se odločam za francoske avte in zato me tudi mnogi čudno gledajo. Ampak za denar, ki ga odšteješ za francoski avtomobil, dobiš zelo, kot sem že neštetokrat povedal, udoben, varen, in zadnja leta tehnološko dovršen avto. Ni razloga, da ti ne bi služil enako dolgo kot katerokoli vozilo iz nemške industrije. Pa še malce manj dolgočasni so. Če mene vprašate, seveda, vsak ima svoje mnenje. Pa naj k temu pripomnim le to, da imamo v družini že štiri peugeote: 206, 301, 307 in 308. Dva smo tudi imeli že pred temi ter enega citroëna in renaulta. Vsi so svoje delo opravili izvrstno.

Zadnje besede?

Avto si lastim šele dobrega pol leta in ga trenutno uporabljam samo za vožnjo do službe in nazaj, nekakšnih posebnih doživetij z njim še nisem doživel, prav tako me še ni razočaral. Deluje odlično, elektronika, ki rada zataji na teh avtomobilih, zaenkrat še tudi deluje perfektno. Z njim sem zadovoljen, pelje se dobro in zanesljivo, le malo manj pogosto bi se lahko ustavljal na bencinskih črpalkah, potem pa bi bil res super.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 307
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.587
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109)
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
povprečna poraba v l/100 km 7,5
cena novega vozila v EUR okrog 15 tisočakov
zdajšnja vrednost v EUR okrog 3 tisočakov

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
zui pravi:
ta nalepka uzadi je res slaba!!!!!!!!!!
(pred 4 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Upajmo da se avto ne kvari preveč. 
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |