Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dvojina

Fiat 500C twinair turbo lounge

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Twinair je razlog, da smo imeli tega prikupnega polkabrioleta spet na testu. Gre za čisto nov bencinski motor, ki ima le dva valja! Ja, dva valja, s skupno delovno prostornino, manjšo od litra mleka. Natančneje, le 875 kubičnih centimetrov.
Dvojina
Foto: Matej Mitruševski
13. 8. 2012 ob 10:30
Komentarjev: 0
video test fiat 500C twinair turbo lounge & 500 twinair turbo lounge
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Poleg tega ima še hidravlično odpiranje ventilov multiair in turbino, da se sploh kam premakne. Rezultat je 62 kilovatov in pol, 85 'konjev', kar ni malo za tega malčka in zdi se, da je ustvarjen zanj. Pa je? Hja, je in ni. Najprej preseneti ob vžigu z zelo značilnim zvokom… frrrr… nekam neodločno speljuje, potem pa se nad 1500 vrtljaji zbudi in prav lepo zavrti in potegne. Tudi do 173 km/h, če je potrebno. Takrat izginejo dvomi o podhranjenosti, vse skupaj pa spremlja prav zabavna zvočna kulisa, ki jo oddaja takšen, v tem trenutku edinstven agregat. Najbolj me je zanimala poraba, ker je ta verjetno tudi osnovni razlog za razvoj tega motorčka. In ta sploh ni majhna. V tovarni sicer obljubljajo povprečno le 4,1 litra, ampak verjemite, da nihče ne bo vozil tako varčno, ker bodo ostali vozniki znoreli. Se pa da, to je dejstvo, ker motor dopušča res izjemno nizke vrtljaje za bencinarja, celo tako nizke, da vas bo še sopotnik vprašal, če ne pretiravate. Ko sem se res potrudil in vozil v načinu eco, ko je motor pridušen in ima le 100 Nm navora in ko nikamor ne gre, je porabil tudi pod 5 litrov, sicer pa okoli 7.

In potem je tukaj še cena; na voljo je samo z najbogatejšim paketom opreme lounge in je od 1,4-litrskega s 100 'konji' le za 400 evrov cenejši. Takšen pa stane že kar okoli 20 jurjev. Škoda, s tem motorčkom bi moral biti dejansko precej cenejši, da bi bil res bolj zanimiv, tako pa je močnejši boljša izbira.

Ali pa imate na izbiro model s trdo streho. V tehničnih podatkih piše, da je edina razlika med njima, da ima ta za pol sekunde boljši pospešek, ker je 40 kilogramov lažji. V ceniku pa, da je tudi 2.000 evrov cenejši. Ampak verjemite, tudi veliko bolje se pelje, ker je karoserija veliiiiko bolj čvrsta. Pri 500C se namreč na slabi podlagi vse skupaj tako trese, da imate občutek, da je avtomobil iz gume, ne pa pločevine. In v času, ko je zunaj mraz, bo znotraj bolj toplo in prijetno. Ostale dobre in slabe stvari ostajajo.

Najbolj hecno pa je, in tega res ne razumem, da te takšen fiat kljub vsem napakam čisto prevzame. Ne vem, kako mu to uspeva, ampak kljub tej strehi pri 500C, ob kateri se nič ne vidi nazaj, ko je odprta, sem v vožnji nadvse užival, avtomobilček pa izgleda prekrasno. Eni znajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500C twinair turbo lounge
vrsta motorja turbobencinski, dvovaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 875
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (85) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 145 pri 1.900
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3546 x 1627 x 1488
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 182
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1045
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,7/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 11.700
cena testnega vozila v EUR 17.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |